Ga naar inhoud

afmetingen verpakking wavefrontier t90

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wil morgen een t90 aanschaffen maar wilde graag de afmetingen van de doos/verpakking weten. Kan ik ff nachecken oftie wel in de auto past smile

kan deze info nergens vinden. misschien dat iemand de doos nog heb liggen en deze kan opmeten.

alvast bedankt

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Geplaatst:

Stuur even een mail naar het bedrijf waar je deze wil kopen.

Deze kan je binnen korte tijd de maten toesturen.

Als je het op gaat halen kun je uiteraard ook alles uit de doos halen en de verpakking achter laten. whistle

Geplaatst:

Reken maar op een 1 meter x 1.10 meter x ongeveer 40 cm (uit mijn hoofd, staat er al weer even)

Ik heb de schotel trouwens ook ter plekke uit de doos gehaald en de onderdelen los meegenomen.

Edit: van 30 cm 40 cm gemaakt.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Wat vGnp schrijft klopt wel ongeveer. Ik had speciaal een station geleend om 'm op te kunnen halen.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:

Heb geen stationcar maar dat gaat denk ik wel passen met de achterbank plat.

thanks voor de info.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Geplaatst:

Ehh Mk2k, dat gaat krap worden. (als je de auto van de baas bedoelt) De T90 doos ging net in mijn passat station met achterbank plat. Wellicht heb je kans het mee te krijgen als je het zaakje bij de winkel uitpakt.

Geplaatst:

:D

zolang je hem in de doos laat

valt dat roesten wel mee... whistle

(maar zonder gekheid, enkel die oude versies met verzinkte schroeven en bouten roesten, de wok zelf is prima in de poedercoat gezet.)

ciao

Good Morning Heartache

Laura Fygi, Toots Thielemans

Geplaatst:

't is gelukt. paste precies met de achterbank naar beneden geklapt smile hoefde de doos niet uit te pakken.

Geplaatst:

uhhhh..... no idea.

eerst nog kabels kopen, connectors. de oude zooi demonteren.

dan een een plan van aanpak schrijven. als die klaar is. alle spullen klaarzetten.

dan komt het verslag en de foto's wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: Mk2K
ik wil morgen een t90 aanschaffen maar wilde graag de afmetingen van de doos/verpakking weten. Kan ik ff nachecken oftie wel in de auto past smile

kan deze info nergens vinden. misschien dat iemand de doos nog heb liggen en deze kan opmeten.

alvast bedankt

Als je de doos nog hebt liggen, vermeld hier dan even de maten (waarmee je uiteindelijk je eigen vraag beantwoordt :D )
zodat de volgende die voor het duivelse "past 'ie wel of past 'ie niet" dilemma staat de info ook heeft.
Die opgave van mij was een schatting.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen