Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Keuze TF7710 HD PVR of Topfield SRP 2100 ( TMS ) HDTV PVR ?


Gast jbctu

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn Arion 9300 PVR heeft de geest gegeven.

Heb zowel TV Vlaanderen als Canal Digitaal met Aston CI modules.

 

Ik twijfel tussen Topfield SRP 2100 (TMS) HDTV en Topfield 7710 HD PVR.

 

De 2100 staat me erg aan omwille van betere internetmogelijkheden (web server, youtube, weerberichten etc...), maar is deze reeds getest met TV Vlaanderen en/of CanalDigitaal?

 

Graag advies... neem ik het risico met de TF SRP 2100 of kies ik beter voor TF7710?

Deze laatste lijkt aangepast te zijn aan Nederland (en dus waarschijnlijk ook Vlaanderen).

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik volg je helemaal niet hoor. Waarom zou het handig zijn om threads te bekijken die het over de nieuwe Topfield SRP2100 (TMS) hebben eind 2008, begin 2009 en die het over de afmetingen hebben en aangeven dat hij er "gelikt" uitziet?

 

Mijn vraag is of mensen dit toestel al getest hebben met TV Vlaanderen en/of Canal Digitaal. Vaak zijn er aanvankelijk nog problemen met die buitenlandse, niet door TVV/CDS-gecertificeerde toestellen. Vooraleer deze aan te kopen is het handig om even na te vragen of mensen hier al ervaring mee hebben.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jbctu
Vaak zijn er aanvankelijk nog problemen met die buitenlandse, niet door TVV/CDS-gecertificeerde toestellen.


Had je al wel begrepen dat de Nederlandse importeur dit model nog niet op de markt zet ? Dit is wat ze er op hun website over schrijven:
"voor gekozen om de officiele Nederlandse SRP-2100 nog NIET uit te leveren. Wij vinden dat de software (nog) niet voldoende ondersteuning biedt voor een goed gebruik in de Nederlandse markt. Wij houden u op de hoogte wanneer dit wel het geval is"

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel een firmware update gekomen nadat dit bericht op de website van de importeur stond. Eentje van 22-7-09. Wie weet is er veel verbeterd!?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Je kunt deze 2 ontvangers natuurlijk niet met elkaar vergelijken. Alleen al de prijs van de SRP2100 is 2x zo hoog als van de 7710HD. eek
De SRP2100 is een mediacenter en de 7710 is een normale satellietontvanger met netwerkaansluiting smirk



7710HD kost 609 euro
SRP 2100 kost 799 euro via Duitsland

Inderdaad 2 verschillende toestellen.
Ik begrijp het verschil in functionaliteit.
Voor 200 euro wil ik er graag de Mediacenter functionaliteiten erbij.

De vraag is echter of iemand de SRP 2100 al in combinatie met TV Vlaanderen heeft geprobeerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: jbctu



7710HD kost 609 euro
SRP 2100 kost 799 euro via Duitsland


De 7700hd koop je in Duitsland ook voor 400euro, dus is de SRP2100 gewoon 2x zo duur whistle


Hallo Sjaak,

Maar het ging over de 7710HD whistle ;)en deze koop je niet voor dat geld in Duitsland wink

Groetjes, BBC
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Spike_b
Weet iemand ook, of de SRP-2100 problemen heeft met het updaten van canaldigitaal kaart.

En hoe staat het met het afspelen van vob bestanden, heeft iemand hier ervaring mee.

Hoor het graag.


als de (De importeur)hem nu eens zou vrij geven voor de nederlandse markt dan konden we dat ééns testen

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...