gerard-almelo Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 alvast heel erg bedankt voor de info ga as zaterdag proberen hier heb ik wat aan vooral de foto,s mvg gerard
gerard-almelo Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2009 hallo ik heb geprobeerd en hij doet het behalve de eutelsat maar ben tevreden en nogmaals bedankt voor de info
rienk Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: gjj hallo ik heb geprobeerd en hij doet het behalve de eutelsat maar ben tevreden en nogmaals bedankt voor de info tja dat zou kunnen kloppen want die zit er ook niet bij maar je zult wel de hotbird bedoelen ? Rienk
Johan45 Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 gjj heeft het waarschijnlijk over de Eutelsat op 28.5E Dat is dus 0.3° verschil met Astra2 op 28.2 en normaal gesproken met de Astra2 LNB te ontvangen. Waarschijnlijk is de afstelling van de Multytenne niet optimaal, anders komt het signaal van de Eutelsat 28.5E wel binnen. Zitten overigens best wel leuke zenders op de Eutelsat 28.2E Vult u rustig aan !!!
gerard-almelo Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2009 sorry ik bedoel de hotbird ook / die ontvang ik niet de rest is perfeckt mvg gerard
Johan45 Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Ok, dan heb je ook de zenders van de Eutelsat op 28.5E Ik kom er net achter dat in de snelscan kanalenlijst, vanaf zender 800 tot 924, wel een aantal Hotbird kanalen opgenomen zijn. Misschien krijg je toch beeld als je de Hotbird Lnb aansluit ... Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen