Ga naar inhoud

Al jazeera Sport op de Hotbird sateliet

Aanbevolen berichten

Gast SatGestoord
Geplaatst:

Ik ben van plan een al jazeera sports smartcard aan te schaffen, daarvoor heb je een viaccess 3.0 Cam module nodig. Het volgende wil ik weten. Op iedere website waar ik ben geweest om die smartcard aan te schaffen wordt aangegeven dat je de volgende zenders ontvangt.

Al Jazeera Sports +1, +2, +3 en +4.

Maar als je gaat zoeken op de frequentie op de Hotbird sateliet. 11296.00 H 27500 3/4 . Dan zie je dat er nog meer sport zenders zijn namelijk:

Al Jazeera Sports +5, +6 +7 en +8.

Nu is mijn vraag krijg ik deze ook ontvangen met een Al jazeera smartcard. Kan het zijn dat deze kanalen net nieuw zijn. Ik heb hier niet zo veel verstand van.

Geplaatst:

Deze zijn er nu bijgekomen omdat ze de rechten van de Championsleague hebben binnengehaald.

ART had deze vroeger in handen.

Normaal gezien met je 3.0 kaart kun je dus 8 zenders van jsc ontvangen

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Geplaatst:

Er is wat "opschudding" ontstaan rond deze Viaccess kaarten. Blijkbaar zouden de kaarten die verkocht zijn onder het mom dat +1 tot +4 nu werken en +5 tot +8 later zouden opengaan enkel +1 tot +4 weergeven en vragen sommige dealers extra om de andere laten open te zetten of zou het gewoonweg niet gaan en moet er een nieuwe kaart aangekocht worden.

Ik heb wel horen zeggen dat de kaarten met Irdeto codering alle + zenders op dit moment openen.

Geplaatst:

weet iemand of Al Jazeera Sports ook tennis tornooien uitzendt ? zoja, welke ?

heb je een viaccess 3.0 cam nodig ? ik heb momenteel nog een Nokia 9800S receiver met geintegreerde originele viaccess module, zou deze ook zijn werk doen ? iemand een idee ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen