seije017 Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 is het ook mogelijk om een setting van enigma1 naar enigma2 over te zetten. het volgende. ik heb een sat setting die ik graag in de 7025 wil zetten dit samen met een kabel setting. kun je dit samenvoegen in 1 setting en dan naar enigma2 over te zetten. dit omdat ik de nu gebruikte settings overzichtelijk vind en dit makkelijk is voor mijn vrouw. die is niet zo van elke keer veranderen.
D_liver Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 dreamset 2.24 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
seije017 Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 kun je daar mee ook 2 setting samen voegen. een sat en een kabel setting ?
Tonskidutch Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 hier goed lezen Our Darkness Anne Clark
wortellica Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Dit is mijn probleem ook als het je lukt zou ik het graag willen weten een kanaallijst van E1 naar E2 krijg ik wel voor elkaar nu. dankzij de tip van tonskidutch , maar 2 verschillende lijsten cable en sat tegelijk wil nog niet lukken. Origineel bericht van: seije017 is het ook mogelijk om een setting van enigma1 naar enigma2 over te zetten. het volgende. ik heb een sat setting die ik graag in de 7025 wil zetten dit samen met een kabel setting. kun je dit samenvoegen in 1 setting en dan naar enigma2 over te zetten. dit omdat ik de nu gebruikte settings overzichtelijk vind en dit makkelijk is voor mijn vrouw. die is niet zo van elke keer veranderen.
hemertje Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 wat wil er niet lukken dan? dreamboxedit kan je meerdere malen openen en dan met sleur en pleur de zenders op die plaats zetten waar jij ze wilt hebben... verder kan je in E2 aangeven dat je een vervangende zender op de cable tuner hebt voor een sat zender DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
seije017 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 gelukt !! tussen 2 settings een beetje knippen en plakken. maar wel vreemd , bij de 7020 heb ik een signaal sterkte van 90 % op de sat. en terwijl ik nu met de 7025 maar 75 % heb. op dezelfde schotel en dat vibd ik een beetje vreemd.
wortellica Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Hier ook gelukt dankzij het knippen en plakwerk bedankt allemaal voor het meedenken. alleen hoe doe ik dit. (verder kan je in E2 aangeven dat je een vervangende zender op de cable tuner hebt voor een sat zender)
Kabeltje87 Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Origineel bericht van: seije017 gelukt !! tussen 2 settings een beetje knippen en plakken. maar wel vreemd , bij de 7020 heb ik een signaal sterkte van 90 % op de sat. en terwijl ik nu met de 7025 maar 75 % heb. op dezelfde schotel en dat vibd ik een beetje vreemd. Zie hier eens:http://www.dream-multimedia-tv.de/board/...89f3b8c144fcfcb Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Kabeltje87 Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Zie ook (signaalsterkte enigma1 en enigma2): http://www.pli-images.org/forum/viewthre...457#post_104457 ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
hemertje Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Origineel bericht van: wortellica Hier ook gelukt dankzij het knippen en plakwerk bedankt allemaal voor het meedenken. alleen hoe doe ik dit. (verder kan je in E2 aangeven dat je een vervangende zender op de cable tuner hebt voor een sat zender) druk maar eens op de menu knop wanneer je op een zender staat en zie al je extra mogelijkheden DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen