pukje Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Heeft iemand een idee wat dit kan zijn ? Bij het starten start de auto en na 1 seconde slaat die af. Nu in het weekend kan ik niet naar een garage ,dus elke info/vermoeden in welkom
Gast philisatter Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Het kan zijn dat er iets mis is met de startonderbreker en de sleutel. Ik zou een reservesleutel proberen.
pukje Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 Origineel bericht van: philisatter Het kan zijn dat er iets mis is met de startonderbreker en de sleutel. Ik zou een reservesleutel proberen. Denk ik niet als ik flink ga pompen met het gaspedaal kan ik hem iets langer aan het draaien houden ,maar komt niet op toeren en slaat toch af.
DeBeek Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Leuk een spelletje..... Mogen we nu gaan raden wat voor Auto het is .!!! Kijk eens op Problemcar.nl, en vergeet vooral niet te vermelden wat voor voor Merk, Type, Enz Auto je hebt,......
pukje Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 het is een volvo 940 16 klepper 2.3 direkte inspuiting
Gast hummiesat Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 oh, ik dacht dat Luca Badoer hier gepost had...
dutchandrew Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Google maar is ff op: problem + car
pukje Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 Origineel bericht van: dutchandrew Google maar is ff op: problem + car Ik heb daar gekeken ,maar volgens mij is meer kennis op sat4all dan daar.
dutchandrew Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Dat is uiteraard jouw mening, maar daar geven ook monteurs die dagelijks auto's repareren /onderhouden oplossingen voor veel problemen. P.s. Er staan wel veel problemen bij de volvo's
seije017 Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 is het een auto op gas ? deze start op benzine en schakeld dan over op gas en is je benzine op dan start hij nie
pukje Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 Origineel bericht van: seije017 is het een auto op gas ? deze start op benzine en schakeld dan over op gas en is je benzine op dan start hij nie Hij loopt alleen op benzine,dus geen lpg installatie Als ik hem met pompen met het gaspedaal de motor aan het lopen probeer te houden knalt ie in de uitlaat. Nu krijg ik het vermoeden ontsteking op verkeerd tijdstip als vacuum komt.
hobsat Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Komt me bekent voor dit probleem, zodra de contactsleutel los werd gelaten wilde hij niet doorlopen. oplossing: ff je zekeringen nalopen daar was 1 van stuk. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
kees kas Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 lees anders de handleiding even door :-) Kon het niet na laten, sterkte ermee. (anwb woonplaatsservice oid)
pukje Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 anwb heb ik niet in belgië ,en mijn garage om de hoek is/was met vakantie dus weet niet of ie maandag weer open is. Ik vind het maar een rare storing hij start en dan stopt die ermee.
rvs4all Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Heb je een elektronische benzinepomp? Wellicht deze defect of zekering hiervan (zoals hobsat al zei) stuk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen