Gast Double Jack Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb net een interne 160 GB WD HDD in mijn DM800 gezet, geinitialiseerd, hij neemt op en er verschijnt een lijstje met de opgenomen programma's. Maar als ik op een van die programma's op OK druk teneinde af te spelen verschijnt een zwart beeld... Kan het zijn dat de DM800 instellingen nog bijgesteld moeten worden? Bedankt en groet, Marcel
Tonskidutch Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 ook bij FTA dus ongcodeerde vrije ontvangbare TV uitzendingen? dan nieuwe drivers (welk image gebruik je) downloaden uit de imagefeed enkel bij gecodeerde dus paytv uitzendingen dan CCcam.cfg aanpassen Code: # with this setting you can# configure how many emm listeners are started.# for example use 2 when recording# and viewing different systems and both need constant updates## default : 1#EMM THREADS : 2 ciao Our Darkness Anne Clark
Gast Double Jack Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Met EMM HREADS : 2 in CCcam.cfg loopt het nu als een speer! Groet, Marcel
Tonskidutch Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 fijn dat het gelukt is soms is het zo simpel, je moet het maar weten. ciao Our Darkness Anne Clark
bijrijder Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 hoi, bij mij is dit ook het geval alleen heeft hij het wel gedaan hij neemt nog wel op maar speelt het opgenomen niet meer af ik ben nog een leek en begrijp niets van die ehm treats of zo kan iemand mij uitleggen wat ik precies moet doen ? ik gebruik pli e2 jade 3 b.v.b dank, bijrijder.
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 bijrijder, de kwestie schreef ik misschien wat cryPtisch daar niet alles in de vraagstelling van double jack duidelijk was maar het bleek dat hij dat snel begreep. niet iedereen doorziet alle effecten en aanpassingen van de CCcam.cfg als je opneemt en kijkt middels de dreambox met een kaart voor paytv moeten er dus (zoals ook in engelse taal staat aangegeven ^boven in mijn reactie) meerdere EMMthreads kunnen worden aangeroepen dus neem je het bekenste programma (dreambox control center) ofwel kort DCC.exe dat elke dreambox bezitter heeft en gaat naar de configuratie voor CCcam die staat onder het tabblad (submenu) FTP en dan in de map /var/etc en daar moet met de rechter muisklik bewerken het cfg worden aangepast. hoe meer clients hoe meer emmthreads ciao Our Darkness Anne Clark
bijrijder Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 @tonskidutch heb ik gedaan maar hij doet het nog niet weet je nog andere oplossingen ? b.v.b dank. bijrijder.
bijrijder Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 probleem opgelost de hd zero skin geinstalleerd en hij doet het weer, wel vreemd hij zou het juist met de dream-hd skin welke er op zat moeten doen,schiet mij maar lek wie het weet mag het zeggen. bijrijder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen