Ga naar inhoud


Clark tech 5000 C plus start niet meer op


Gast hunter71

Aanbevolen berichten

Help.....ik heb na een downgrade van firmware 179 naar 178 een probleem dat mijn reciever na opnieuw opstartten niet verder komt als de tekst "loader" in het display. De reciever reageerd nergens op.

 

Heeft er iemand een idee hoe ik dit apparaat weer zou kunnen benaderen...?

 

de downgrade heb ik willen doen nadat er bij firmaware 179 zenders zwart bleven en soms beeld gaven. Bij firmware 178 had ik hier geen last van.

 

Wijze raad is welkom.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je reactie. Ik heb dezelfde software gebruikt als die ik eerder had draaien voor de update. Deze versie 178 werke goed. Ik heb toen versie 179 geplaatst en hierbij werden sommige kanalen zwart na een tijdje.Ik ben toen weer naar versie 178 gegaan, alleen start hij nu nietmeer op. grr......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag naar de dealer gereden, was vlakbij. Deze kreeg idd via een nul mmodem kabel weer contact en heeft versie 178 kunnen laden. reciever werkte weer, alleen buiten ned 123 en een enkel ander kanaal alles weer zwart. Ik eigenwijs en via de usb toch weer versie 179 geladen en......... weer loopt de boel vast. Het lijkt dat bij een usb update de reciever vast loopt. Nu zelf maar een nl modemkabel halen.....dacht dat ik er eentje had......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geen enkel probleem met 179(P) ook niet via de usb.

 

Laat de 179(p) firmware in met een nul-modem kabel.

sla de kanalenlijst op via de usb of nul-modem kabel.

Geef de ontvanger een fabrieks reset en

laat de kanalenlijst weer in.

Ook 178 zou gewoon goed met alle canaldigitaal kaarten moeten werken.

 

 

 

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

MMM..nu zelf een kabel gehaald, versie 179 via nulmodem geprogd en mijn reciever is weer in de lucht. Veel kanalen blijven nog steeds zwart....heractivatie van mijn kaar geeft hopenlijk soelaas. Heb er echter weinig hoop op omdat de houdbaarheids datum op half oktober staat.....? Zijn er meer mensen die last hebben van zwarte kanalen...? alleen ned 123 en bv geven hier beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk toch dat er dan iets met je canaldigitaal abbonement aan de hand is als ned1,2,3 wel werkt.

mischien even bellen met canaldigitaal.

Welke pakketen geeft hij weer in het menu als je bij de smartcard kijkt?

Probeer anders eens een kaart van een buurman.

 

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even nagekeken bij de serviceinformatie, hier staat bij seca, canaldigital een einddatum van 27-10-2009. en de paketten zijn 62 63. zou mi moeten werken.

 

bij management staat een einddatum van 26-10-2009. dit lijkt me ook goed. Waarom dan toch geen beeld..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hunter71
Waarom dan toch geen beeld..?


Je denkt dat het goed is maar het is niet goed 62 en 63 zijn alleen de Nederlandse kanalen.
Heb je het formulier wel tijdig teruggestuurd, in ieder geval als je wilt weten wat er aan de hand is moet je bellen het lijkt er op dat je abo is uitgeschakeld. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk tijd om even te bellen blijkt na 2,5 min. bellen met een betaal nummer dat het callcentre dicht is. Maar goed. Net 5 is toch onderdeel van een betaald pakket? deze kan ik wel ontvangen. Als ik alleen fta zou moeten ontvangen dan zou net5 hier toch niet bij moeten zitten...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...