Ga naar inhoud


Nieuwe topfield HD PVR satelliet receiver


Gast satbeginner

Aanbevolen berichten


Ik zou ook geen TF nemen. Heb daar de afgelopen 4 jaar alleen maar elende mee gehad (weleens waar geen HD, maar waarom zou die het opeens wel doen).

 

Heb nu een IPBOX, deze is nu al stukken beter. Geen meldingen met "geen kaart" gehad tot op heden. Deze melding is dagelijks werk bij TF namelijk.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheLastHero
Ik zou ook geen TF nemen. Heb daar de afgelopen 4 jaar alleen maar elende mee gehad (weleens waar geen HD, maar waarom zou die het opeens wel doen).

Heb nu een IPBOX, deze is nu al stukken beter. Geen meldingen met "geen kaart" gehad tot op heden. Deze melding is dagelijks werk bij TF namelijk.


Raar hoor.... als het een algemeen probleem zou zijn zou ik er ook last van moeten hebben... het werkt gewoon goed.

Dat er betere ontvangers zijn zou best kunnen, maar de perfecte ontvanger bestaat helaas niet.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheLastHero
Ik zou ook geen TF nemen. Heb daar de afgelopen 4 jaar alleen maar elende mee gehad (weleens waar geen HD, maar waarom zou die het opeens wel doen).

Heb nu een IPBOX, deze is nu al stukken beter. Geen meldingen met "geen kaart" gehad tot op heden. Deze melding is dagelijks werk bij TF namelijk.


Ik heb 2 TF ontvangers. een 7700HSCI en een 7710HDPVR. Zijn prima ontvangers met een perfecte beeldkwaliteit.
Hier nog nooit een "geen kaart" melding gehad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheLastHero
Volgens andere schijnt dit een normaal verschijnsel te zijn van TF. Goed, dit is maar mijn ervaring.

Volgens mij ga je nu generaliseren en wie zijn die anderen dan want ik heb de TF5510 ook al jaren zonder enig probleem in gebruik.
Naar mijn mening hebben de eventuele negatieve reacties zeker geen betrekking op de TF5510 want dat is tot nu toe de beste ontvanger die door TF ooit is gemaakt.
Er zijn weliswaar de laatste tijd wat problemen maar die zijn Seca3 en / of CD-EPG gerelateerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wie zijn die "anderen" dan wel

 

Google er maar op los.

 

Citaat:
Als alle merken zo goed zouden werken als Topfield.....

 

Mijn net nieuw aangeschafte IPBOX is nu al 1000 keer beter bijvoorbeeld dan mijn Topfield.

 

En nogmaals het is mijn ervaring! Toen mijn TF 5510 pvr 2 maanden oud was ging hij al kapot. Kreeg door de goede service van TF (NOT) geen nieuwe MAAR kon ff 6 weken wachten op de reparatie. Heeft het toen 3 maanden probleemloos gedaan en sindsdien het probleem "geen kaart". Ben nog van cam veranderd, de Aston van 90 euro zou alle problemen oplossen. Niet dus en had daarna geen zin om weer 90 euro uit te geven voor weer een andere cam. En heb dus gewoon met deze irritante opmerking in beeld verder geleefd (dit "geen kaart" ,melding krijg je dus bij het zappen, ofwel bij elke zender). Nu uit het niets is hij er weer mee gestopt. Vandaar besloten nooit meer voor TF te gaan.

 

En ja dit kan met elke ontvanger gebeuren, maar mijn ervaring is dus rete slecht met TF.

 

 

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een negativiteit over een Topfield TF5510 en hieropvolgend maar iedereen te melden nooit meer voor Topfield te gaan.

 

Ik heb 3x4000's gehad,2x5300 (Digitenne), 2x5500 en een 7700 in gebruik maar nooit het gevoel gehad een miskoop te hebben gedaan en/of naar een miskoop te zitten kijken.

 

Wat voor mij inmiddels de gewoonste zaak van de wereld is (dus ontvangst en kijkgenot), wordt voor vele bezoekers bij mij als onmogelijk gehouden. Resultaat na bezoek is dikwijls een belletje over de aanschaf van eveneens een Topfield ontvanger (meestal de 7700). Niemand klaagt, gelijk ik, over "geen kaart" melding. Kwestie van de juiste firmware, schotel/LNB en CI-module.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens gaan we nu een beetje aan de vraag van de topicstarter voorbij want geen één van de antwoorden slaat op zijn vraag.

 

Origineel bericht van: satbeginner
...Ik vind de TF7710 er niet geweldig uitzien.

Verder vraag ik me trouwens wel af hoe volgens Satbeginner dan een SAT receiver moet uitzien als de TF7710 niet geweldig uitziet?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak,

Even to the point, ik heb het in mijn laatste antwoord niet meer over de bijdragen van de TheLastHero maar over de TF7710 waarbij de topicstarter in zijn openingsbericht aangeeft dat deze niet geweldig uitziet.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...