boes80 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Op mijn windows xp computer, wordt het bestand NFTS.sys gemist, zodat hij niet meer opstart. Driver gevonden op mijn cd, deze wilde ik via dos copieren naar mijn c, maar dan kan ik de windows directory niet meer op vinden. Als ik C: geeft ie ook aan dat ik mijn ram geugen zit, hoe kom ik weer bij mijn harde schijf??
leo1949 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Je zou het metKNOPPIX kunnen proberen. Dat is een operatingsysteem dat vanaf cd opstart en dan het bestand naar de H-disk kopieren Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Sjattuh Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Is je Win CD niet bootable? Dan kun je systeemherstel proberen uit te voeren? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
leo1949 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Is je Win CD niet bootable? Dan kun je systeemherstel proberen uit te voeren? Dat is eigenlijk nog de gemakkelijkste optie Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
boes80 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 Is wel bootable, maar ziet de harde schijf niet, repareren of opnieuw installeren lukte niet. Momenteel is ie weer doorgestart met behulp van knoppix ( bedankt hiervoor ) bestandje gekopieerd. Nu nog het virus eraf zien te krijgen. Is gebeur toen ik iets van een torrent downloaden ( en inderdaad ik zal het nooit meer doen )
leo1949 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Dan zou ik met Knoppix aan de gang gaan wat die heeft zijn eigen drijvers. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
boes80 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 Alles weer in orde met malwarebytes en nod. Bedankt voor de hulp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen