reinholld Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb een vraag ov de signaal sterkte voor deze ontvanger. Ik heb op astra 1 64% signaalsterkte en 43% signaalkwaliteit en op astra 3 59% signaalsterkte en 0% signaalkwaliteit. Ik heb zoals ik kan zien op alle zenders beeld ook de regionale zenders. Ik heb ook al met de schotel aan het stellen geweest de kop iets verdraaid andere kabel aangebracht maar ik krijg er geen verbetering in. Hoe kan dit en wat zijn de nadelen als ik het zo laat.
rienk Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 het zijn wel lage cijfers zou wel wat meer kunnen zijn lijkt mij maar waneer de schotel optiemaal staat is er niks aan de han en heb je gewoon beeld echter waneer het de echte cijfers zijn zul je met regen problemen krijgen en zal het beeld gaan blokken en weg vallen maar nogmaals het kan gewoon de ontvanger zijn die een bepaalde waarde geeft en dat het verder niet veel te betekenen heeft Rienk
reinholld Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb op deze schotel een kop met 4 uitgangen en op een uitgang zit een dsr2211 en deze geeft 4.5 aan. Ik heb bijna tot nooit geen last van beelduitval alleen bij zware onweer en regen buien maar dat is ongeveer 3x per jaar dat het beeld dan 5 minuten weg is.
Johan_S Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik vond het ook wat laag en ben er wel eens mee bezig geweest. Hoog krijg je de waardes niet. Ik heb: ontvangst/kwaliteit Astra 1: 69/63 Astra 2: 69,0 Astra 3: 68,0 Hotbird: 66,46 De tweede tuner zit nog iets lager, behalve op de Astra 1. Het werkt altijd wel goed. Ik heb alleen problemen met sneeuw en als er een dikke onweersbui voor hangt. Johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen