gideon Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik zoek een oplossing voor het probleem van een vriend van mij. Even kort de situatie, Het gaat om een normale 60 cm schotel met een duo lnb voor Astra-hotbird,deze zit aangesloten op een dreambox 600. Bij warm weer slaat de ber op de dreambox hoog uit en valt het beeld steeds weg.Bij de meeste zenders is dit hetzelfde. Als ik daarna een nieuwe lijst in zijn dreambox zet dan is het probleem soms voor een paar maanden opgelost,en zoals nu heeft het alleen gewerkt voor een paar dagen. Ligt het hier nu aan de dreambox of aan de duo-lnb? Het lijkt eigenlijk alleen steeds voor te komen als het warm is of als de zon erop staat.Terwijl midden maart hetzelfde probleem zich ook voor deed en toen was de temperatuur niet al te hoog. Ik heb dit onderwerp bij satelliet algemeen ( schotelpark ) neergezet,omdat ik niet weet of het een dreambox probleem is. Wanneer het wel een dreambox probleem is dan kan het natuurlijk verplaatst worden naar het dreambox topic.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen