klinkie Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Is er een mogelijkheid om de menu kmop te beveiligen met een pincode ? ik draai momenteel met pli dat zeg ik ..............linux
Gerard 76 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Zeker wel. Via het kinderslot kun je selecteren wat je wilt blokkeren.
klinkie Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 mmm alles aan staan "kinderslot" "beveilig menu" maar nog steeds mogelijk in het menu te komen zonder code. wat doe ik verkeerd dat zeg ik ..............linux
Spacerpower Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Na instellen beveiliging ff op nieuw opstarten!! VU+Ultimo 4K
klinkie Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 ook gedaan nog steeds zonder code in het menu te komen. heb je ook pli erop staan ? dat zeg ik ..............linux
klinkie Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 het enige wat ie beveiligd is: menu---instellingen--- kinderslot. daar moet ik een code ingeven. ik wil zodra ik de menu knop gebruik,dat de dm8000 om de pincode vraag. dat zeg ik ..............linux
Spacerpower Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 heb ook pli wel 800 en dit nooit geprobeerd jij wil gewoon meteen blokken weet niet of dit gaat VU+Ultimo 4K
klinkie Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2009 precies, ik wil niet in het hoofdmenu zonder dat er een code wordt gebruikt. dat zeg ik ..............linux
mietde Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Je zou je afstandsbediening zo kunnen programmeren dat je de menu toets onder een shift combinatie zet. Maar daarvoor heb je dan wel een jp1 interface nodig. Tenminste als de 8000 nog steeds de jp1 pinnetjes gebruikt... You cannot ignore that member
arnoldg Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 @mietde stel dat de dm8000 nog steeds de jp1 connector heeft kan ik hier dan ook bv. de volume knop van aanpassen zodat niet de volume van de dreambox gaat maar van de versterker ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen