novazembla Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 VANAF vanavond doet gek in een keer doet hij niks meer alleen in het display knippert plus alleen de power knop doet het nog dus aan en uit voor de rest nope ooit iemand meegemaakt ?
Johan45 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Kan je nog wel in het menu komen.? Als dat zo is kijk dan in menu 1 of er soms een opname geprogrammeerd is. Bij een geprogrammeerde opname is een knipperend plus in display de aanwijzing dat er opgenomen wordt. Vult u rustig aan !!!
novazembla Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 BEDANK voor je snelle reactie maar hij reageerd nergens meer op meschien afwachten tot morgen ?
Johan45 Geplaatst: 23 augustus 2009 Geplaatst: 23 augustus 2009 Probeer eens een harde reset. Dat is simpel gezegd de stroomkabel er uit trekken als de decoder aanstaat. Verder heb ik ff geen suggesties. Vult u rustig aan !!!
novazembla Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 ZAL dat ook eens proberen ...bedank wie weet wordt het nog wat
novazembla Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2009 yep dat was het ei stroom er af en werkt weer als je hem handmatig uit zet werkt het niet bedank bedank bedank alweer iets geleerd !
interpol Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Mocht het nog eens voorkomen, dan stuur ik wel een nieuwe frontdisplay naar je op. Ik heb er nog een paar liggen. Openbox sg9 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen