Ga naar inhoud

Nieuw en compleet verloren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mij net een Dreambox 8000 HD PVR aangeschaft, met een extra DVB-C tunerkaart.

Ik probeer een aantal zaken uit, zoals intern mijn kaartjes sharen over de verschillende tuners in mijn Dreambox.

Echter, ik voel mij compleet verloren in dat gedoe.

Ik heb dus 2 kaartjes.

Voor die ene zou ik moeten mgcamd+newcs gebruiken volgens kenners, die andere kaart is een TVV kaartje, dus ik denk dat die laatste wel simpeler zal zijn.

Gaat dat eigenlijk : MGCAMD+NEWCS voor één bepaald kaartje, en dan weer iets anders voor een ander kaartje ?

Ik heb er een pli image op gezet, maar nadien hoorde ik dat de Nabilo software eenvoudiger zou zijn.

Ik vind niet hoe ik kan migreren van het ene naar het andere.

In die PLI zelf voel ik mij ook compleet verloren.

Iets anders dat ik raar vind : ik wou eigenlijk component gebruiken als aansluitingsmethode, omdat mijn TV maar één HDMI heeft, en daaraan mijn PC hangt.

Dat lukt precies niet, als ik hem op Yp... zet blijft het beeld gewoon uit de HDMI komen, terwijl de componentaansluiting geen beeld geeft.

Vreemde zaak.

Geplaatst:

Heb gevonden hoe ik naar Nabilosat kan terugkeren, en ook het probleem met de componentaansluiting is opgelost, dat had met verkeerde plugs te maken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen