Ga naar inhoud


S3 kaart nog niet ontvangen


Gast pcinfo

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zie overal op het forum dat er nieuwe S3 kaarten voor C+NL zijn. Ik heb een set-top box pakket en heb nog geen enkel bericht ontvangen over mogelijke kaartwissel.

 

Zijn ze mij vergeten of is er iets anders aan de hand?

 

Mvg,

 

Pcinfo

 

ps: GRAAG pm

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uit de dealer nieuwsbrief die op het net staat,

 

Q: Wanneer wordt de resterende abonnees overgezet op MediaGuard-3?

 

A: Op dit moment heeft CanalDigitaal nog geen besluit genomen of en zo ja, wanneer de rest van haar abonnees worden overgezet op MediaGuard-3.

 

Dus settoppakket blijft seca 2 voorlopig als ze een besluit nemen zie je het vanzelf.

Bij een upgrade van je settoppakket naar bijvoorbeeld basis krijg je een nieuwe kaart. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Uit de dealer nieuwsbrief die op het net staat,

Q: Wanneer wordt de resterende abonnees overgezet op MediaGuard-3?

A: Op dit moment heeft CanalDigitaal nog geen besluit genomen of en zo ja, wanneer de rest van haar abonnees worden overgezet op MediaGuard-3.

Dus settoppakket blijft seca 2 voorlopig als ze een besluit nemen zie je het vanzelf.
Bij een upgrade van je settoppakket naar bijvoorbeeld basis krijg je een nieuwe kaart. laugh


Toch zijn er veel meldingen van Set Top Box abonnees die al een seca3 kaart hebben gekregen.
Toeval wil dat ik er in mijn eigen kennissen kring ook ken die met een Set Top Box pakket een seca3 kaart hebben ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Toch zijn er veel meldingen van Set Top Box abonnees die al een seca3 kaart hebben gekregen.
Toeval wil dat ik er in mijn eigen kennissen kring ook ken die met een Set Top Box pakket een seca3 kaart hebben ....


Ja ik weet het je hebt het al eerder gemeld wat daarvan de reden is weet ik ook niet.
In de nieuwsbrief voor dealers van vorige week staat dat ze nog steeds niets besloten hebben. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een basis pakket en heb ook nog steeds geen Seca3 kaart gekregen.

In juli is het beeld even op zwart gegaan omdat ik volgens CD wel een kaart had gekregen, maar die is nooit aangekomen. Seca2 kaart is toen weer geactiveerd en sindsdien (half juli) nooit meer iets gezien of gehoord.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb basispakket en ook nog geen seca3 kaart .

mocht het op zwart gaan (door uitschakelen van seca2) dan stel ik cds in gebreke en storneer ik de maandelijkse bedragen net zolang dat ik weer beeld heb.

 

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rosbag
Mocht het op zwart gaan (door uitschakelen van seca2) dan stel ik cds in gebreke en storneer ik de maandelijkse bedragen net zolang dat ik weer beeld heb.

..maar zover is het dus nog niet..

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
volgens mij zijn er nog geen zenders die seca 3 uitzenden he,
volgens lingsat toch niet !


de datum gezien van die laatste update van de zenders van TVV en CD,
die zijn nog niet aangepast wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Toch zijn er veel meldingen van Set Top Box abonnees die al een seca3 kaart hebben gekregen.
Toeval wil dat ik er in mijn eigen kennissen kring ook ken die met een Set Top Box pakket een seca3 kaart hebben ....


Kom er even op terug zit net te denken zijn het misschien klanten die vroeger een ander abo hebben gehad zoals een basis pakket of hoger dat ze daarom nu de seca3 kaart hebben gekregen.

Of is de administratie van CDS niet op orde. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Kom er even op terug zit net te denken zijn het misschien klanten die vroeger een ander abo hebben gehad zoals een basis pakket of hoger dat ze daarom nu de seca3 kaart hebben gekregen.


Dat was het eerste wat ik me afvroeg toen ik er de eerste keer van hoorde dus heb ik daar naar gevraagd.
Ik kan je vraag dan ook met nee beantwoorden.


Origineel bericht van: aart44


Of is de administratie van CDS niet op orde. laugh


Wat denk je zelf.?


Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Settop box pakket abonnees die voor 2009 zijn aangesloten hebben allemaal een MG-2 card en houden die ook gewoon. Want CD heeft geen besluit genomen of ze en zo ja wanneer ze MG-2 voor settop box gaan vervangen door MG-3.

 

Aangezien er vanaf begin dit jaar MG-3 kaarten in de handel zijn gebracht die je gewoon op settop box pakket kan aansluiten en dat er tot juni oude voorraden MG-2 gewoon aangesloten konden worden voor nieuwe abonnees is het voor set-top abonnees die een set-top box abonnees die hun abonnement in 2009 hebben gekocht mogelijk dat ze of op MG-2 of MG-3 kaart draaien.

 

CD heeft MG-2 klanten met meerdere abonnementen en dus kaarten die minimaal 1 Basis abonnement had in hun kaartwissel van allemaal nieuwe MG-3 kaarten voorzien. Dus klanten met meerdere MG-2 kaarten waaronder ook settopbox pakket (bv voor caravan, 2e huis of 2e3e tv aansluiting) zijn in de kaartwissel aktief van MG-3 voorzien.

 

Zoals gezegd voor de kijker maakt het niets uit. je kan voorlopig zowel op MG-2 als MG-3 kaarten blijven kijken met settopbox pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...