Ga naar inhoud


S3 kaart nog niet ontvangen


Gast pcinfo

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: satchmo
Settop box pakket abonnees die voor 2009 zijn aangesloten hebben allemaal een MG-2 card en houden die ook gewoon. Want CD heeft geen besluit genomen of ze en zo ja wanneer ze MG-2 voor settop box gaan vervangen door MG-3.


Nogmaals, dit bericht van CanalDigitaal klopt niet.
In mijn omgeving weet ik abonnees die alleen Set Top Box hebben en nooit een hoger abonnement gehad hebben.
Verder zijn er ook tientallen meldingen van gebruikers die dit hier bevestigen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben van mijn settopbox pakket overgestapt op familie hd pakket,toen bleek dat er in het hd pakket een paar zenders niet doorkwamen heb ik kontakt opgenomen met cd en na alle optie gehad te hebben bleek dus dat mijn seca2 niet voldeed en ik een seca3 zou toegestuurd krijgen,ik had nog een zeven dagen optie op het pakket om kosteloos weer terug te keren naar mijn settopboxpakket.Hier ben ik inmiddels weer terug omdat ik binnen die zeven dagen geen nieuwe seca3 kaart had ontvangen en niet aan een familiepakket vast wilde zitten terwijl ik niet alle zenders kon ontvangen.Ik weer cd gebeld en gevraagd wanneer mijn seca3 kaart kwam,nu kreeg ik het antwoord dat ik een settopbox pakket had en pas gefaseerd de kaarten werden omgewisseld en dat dat pas eind van dit jaar kon gebeuren.

Ik hun weer vertel dat wanneer ik geen seca3 kaart ontvang ik ook niet overstap op het family hd pakket,antwoord van cd u moet maar wachten tot u de kaart krijgt toe gestuurd,en dat is dus pas eind 2009

Een knap staaltje van klantenbinding bij cd

Groetjes Elrolandos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satchmo
laten we niet gaan kissebissen over welke kleur/type kaart je hebt. feit blijft dat MG-2 en MG-3 voor settop box gewoon ondersteund worden.


Laat CanalDigitaal maar met duidelijkheid komen op het punt van de kaartwissel.
Moet het tientje nu wel betaald woorden of niet.
De brief welke de abonnees gehad hebben heeft zelfs nog meer onduidelijkheid veroorzaakt.
De kaarwissel is niet alleen voor de duurdere abonnementen.
Ook abonnees met alleen Set Top Box abonnementen zijn al ruim voorzien van de seca3 kaart.
Als je dus hier een bericht plaatst van CanalDigitaal dat aantoonbaar onjuist is kan je daar reactie op verwachten en dat heeft niets met kissebissen van doen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Er waren ook MOSC-bare seca-2 kaarten. Zouden ze misschien deze wel hebben uitgewisseld??


Dat is nog het meest vreemde van de kaartwissel.
Zoals de zaken er nu voorstaan is er geen enkele betere beveiliging tegen misbruik in gebruik genomen.
Alle kanalen werken nog met seca2 en alle seca2 kaarten zijn met een unloper te copieren/bewerken.
En sharen gaat ook nog, dus wat het voordeel van de kaartwissel is voor CanalDigitaal zou ik ff niet weten.
Ik zie alleen veel boze gebruikers met decoders die niet goed werken maar dat lijkt me meer in het nadeel dan in het voordeel te werken van CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel of ze meelezen bij CD smile

Vandaag het kaartje bij de post.

Eerst geen beeld, de kaart stond op 01-07-2009.

Aktivatiepuls aangevraagd en de datum is naar december 2009 gegaan. Toen ook nog steeds geen beeld, waarom weet ik niet. Ik heb toen de ontvanger een kwartiertje aan laten staan op NED1 en toen begon het beeld weer te bewegen.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook nieuwe S3 kaart in de post, als vervanging van een oude kaart. Maar ik had eind in mei of juni al een vervangende S3 kaart gekregen. Heb er nu dus twee, beide met Familie-pakket.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...