Con Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik schrok me de vinket. . . Sat4all uit de lucht, het was maar een half uurtje volgens mij. Willen jullie dat nooooooit meer doen, mijn "levens-ader was even zoek . . . Indien een en ander niet juist is dan het voorgaande als "niet geschreven/gelezen beschouwen". HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
vGnp Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Was inderdaad ff weg vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Moderator Matchless Geplaatst: 24 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb er niks van gemerkt maar op het nieuws was te horen dat enkele populaire sites door hackers eruit lagen. Tweakers en fok bijv. Eens kijken of wij er ook last van hadden. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Jürgen Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Vanmiddag om en nabij het middaguur was Sat4all ook al even niet bereikbaar terwijl verder alles bereikbaar was. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Ome Merde Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 logfiles zijn geprint en worden onderzocht merDe deze ruimte is te huur
Moderator wiz Geplaatst: 25 augustus 2009 Moderator Geplaatst: 25 augustus 2009 zo, daar gaat weer een boom... Maar inderdaad, ik kreeg de melding dat de server online was maar dat er geen connectie verkregen kon worden. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
pukje Geplaatst: 25 augustus 2009 Geplaatst: 25 augustus 2009 toen sat4all eruit lag kon ik hem nog pingen ,dus via internet bereikbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen