Ga naar inhoud


Blikseminslag, afkicken geblazen....


prutsie

Aanbevolen berichten


Het leert ons dat we zo afhankelijk zijn geworden van onze o zo gevoelige apparaten in huis.

Toen het weeralarm gegeven werd en na enkele uren de dikke wolken overdreven, haastte ik me om alle stekkers uit de apparaten te halen, evenals de telefoonaansluiting naar het ADSL-modem. Toen ik alles los had en mijn zoon verteld had dat ie voorlopig niet op MSN kon, was de bui al weer over na wat gerommel. Het kan dus ook anders lopen en dan doe je er dus niet veel aan. Een indirecte inslag hier ooit wel eens gehad, toen lag alleen de aardlekschakelaar eruit.

Maar toen hadden we (20 jaar geleden) nog niet zulke spullen in huis.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook inslag gehad in mijn mast , heb hier een mast staan van 30 meter , en de schotel hangt hier ook in op 7meter hoogte , de inslag was in de mast, zocht zich een baan door de coax van de schotel, mijn dreambox pc tv printer modem telefoon enz naar de bliksem :-)

 

Maar interpolis heeft zijn naam eer gehouden , alles werd glas helder betaald , zonder dat ik ook maar 1 bon hoefde te laten zien , en kreeg overal de volle 100% voor terug , zelfs voor de dreambox van 4jaar oud .

 

Dus toch nog een geluk bij een ongeluk , tevens was van de pc alleen de voeding stuk .

 

Gr martin

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...