Ga naar inhoud


[TF7700PVR] vage witte lijnen in beeld bij gebruik hdmi op een TF 7700hsci pvr


bassochist

Aanbevolen berichten

vandaag de schote geinstalleerd, alles goed verlopen, goed signaal en kwaliteit.

 

maar toch nog een probleempje gevonden, bij het gebruik van de hdmi aansluiting, heb ik last van een aantal vage witte lijnen in beeld over de hele breedte van mijn tv, ze zitten op het bovenste deel van het beeld, en zijn tussen de 1 en 2 cm dik.

 

als ik 'm aansluit met de component of de scart heb ik dit niet.

 

de tv is een samsung le32R71b.

 

zou dit aan de kabel kunnen liggen?

het is een jvc kabel, met vergulde aansluitingen, als dit aan de kabel mocht liggen, welke kabel kan ik dan het beste nemen.

 

ook bij sommige heb ik last van wat zichtbare grote pixels (niet de blokjes die je ziet bij slecht signaal) vooral bij grote gekleurde vlakken aan de randen, is dit een probleem van de tv. of heeft dit ook met de kabel te maken.

 

groeten

 

bas

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

and anyone who does it should be ashamed of themselves.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer gewoon eens een willekeurige goedkope andere kabel, je ziet het dan snel genoeg. Heb je er ook aan gedacht om het knopje op de achterkant op hd te zetten?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen ga ik een andere kabel halen.

 

en je bedoeld dat kleine knopje wat op scart of ybpr kan?

 

die heb ik idd geprobeert zonder het gewenste resultaat, ook de stekkers extra aandrukken, werkte niet.

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

and anyone who does it should be ashamed of themselves.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heb een andere kabel gehaald, alle dect, mobiele telefoons uitgezet en weg gelegd, alle analoge, scart kabels uit de tv gehaald, dvd speler van de stroom gehaald, router uitgezet, en de nieuwe kabel aangesloten, en de strepen zijn wel vermindert, maar niet helemaal weg.

 

ook het blokjes gebeuren, is niet weg, maar wat wel opvalt dat het alleen is bij bepaalde programma's.

de hd kanalen zijn wel superscherp.

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

and anyone who does it should be ashamed of themselves.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heb van mijn zwager een andere samsung tv kunnen lenen, en bij deze tv geen witte lijnen zichtbaar, bij het gebruik van hdmi, ook het beeld op deze tv is stukken mooier dan op mijn eigen samsung, dus ik ga morgen samsung even bellen, en dan mogen ze deze op komen halen voor reparatie (zit nog garantie op)

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

and anyone who does it should be ashamed of themselves.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoera, mooi werk smile

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja ik ben er wat minder blij mee, want dit gaat naar mijn gevoel weer een tijdje duren voor dat ding gerepareerd is, als ze dat uberhaupt voor elkaar gaan krijgen, heb zo'n flauw vermoeden dat ze proberen de topfield de schuld te geven, of de kabels o.i.d.

 

maar ik ben i.i.g. blij dat het niet aan de topfield ligt.

 

bij de dvd speler had ie trouwens ook last van een soort streep bovenin beeld, en dat had ie bij de tv van mijn zwager ook niet, dus iets klopt er niet in die tv van mij, we zullen het snel genoeg horen.

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

and anyone who does it should be ashamed of themselves.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...