tipje Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 zijn er ook mensen die hun AZ box moesten terugsturen i.v.m problemen?? Laat die zich ook melden en de reden van het probleem/klacht. En hoe was de service?? Hoor namelijk ook dat er nogal wat klachten zijn, en dat weerhoudt me nog een beetje om er een aan te schaffen.
Gast Willy-NL Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Hallo, Er zijn inderdaad wat probleempjes geweest met de hardware het ging hier puur om de CI module dat sommige niet werkte. Als je dit hebt kun je terug naar je verkooppunt en dan word deze gerepareerd. Het gaat om een zeer klein aantal. Verder is mij een klacht bekend met warm loper en dat was een kwestie van de koeler er recht opzetten. Volgens mij worden deze problemen goed opgelost dus de services is goed. Greetz
chrisch Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik heb de mijne destijds besteld bij de goedkoopste webwinkel. Helaas was er iets met de infraroodafhandeling. Werd zonder probleem door de webwinkel omgeruild: opgestuurd en binnen 2 dagen had ik een nieuwe! Heb zelfs, op initiatief van de importeur, contact met de importeur gehad. De importeur wilde namelijk zeker weten dat de service goed zou zijn (!). Verder nul problemen met de hardware! En als je perse CI wilt gebruiken, check dan de azbox wiki of eea compatible is. Of overleg met de winkel voordat je hem koopt. Ik ben dus dik tevreden over de box en de ervaren service! Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
jer49 Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik kan mij hierbij aansluiten. Uitstekende service! Kan hier geen satwinkel noemen vanwege reclame. "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
spikes Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Die van mij is op dit moment weg voor hardware modificatie i.v.m CI problemen.Is nu een week geleden. Dus ik moet nog even afwachten wanneer hij terug komt en hoe het een en ander dan werkt.
chrisch Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Origineel bericht van: spikes Die van mij is op dit moment weg voor hardware modificatie i.v.m CI problemen.Is nu een week geleden. Dus ik moet nog even afwachten wanneer hij terug komt en hoe het een en ander dan werkt. Dat doen ze toch wel kostenloos? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
rtificial Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Dat gaat kosteloos, met uitzondering van het opsturen. Opsturen naar de importeur wordt betaald door de klant, terugsturen naar de klant is voor kosten van de importeur. DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC
Dide Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Hoe kan ik zien of ik een CI probleem heb...gebruik nu de interne kaartlezer. Kan ik bv met mijn CD CI-kaart doen welke ik nu met mijn Philips 7005 gebruik ? Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W
Gast Willy-NL Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Origineel bericht van: Dide Hoe kan ik zien of ik een CI probleem heb...gebruik nu de interne kaartlezer. Kan ik bv met mijn CD CI-kaart doen welke ik nu met mijn Philips 7005 gebruik ? Hallo, Dit noem ik nou problemen opzoeken maar ja dat is mijn mening. De CD CI module zou er inderdaad in moeten werken. Wanneer heb je de Azbox Premium gekocht? Als het van deze maand is weet ik zeker dat je geen hardware probleem hebt. Als je toch problemen hebt kun je contact opnemen met je dealer om met de importeur Smart Innovations(dit is geen reklame want er is maar een importeur). Greetz
Dide Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik noem dat geen problemen op zoeken!! Ik gebruik nu de interne kaartlezer maar mocht er een moment komen dat dit niet meer gaat/werkt vind ik het niet meer dan normaal dat de CI van CD ook gewoon werkt, en niet dat ik hier over 2 jaar achterkom en dan met de problemen zit. Als Azbox duidelijk is wat het probleem inhoud en welke apparaten deze problemen hebben(productie datums/serienummers) hoef ik ook niet kijken of ik een probleem heb met de CI. Als voorbeeld: (heeft totaal niet met Sat. te maken maar gaat om het voorbeeld) Philips gaf bij de problemen van hun Senseo op hun website duidelijk aan welke Senseo's er in de scope vielen. Voor klanten was nu duidelijk te zien of ze wel of niet iets moesten ondernemen. Ik heb hem begin juni gekocht. Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W
FritBox Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 In editie 13 van Tot**lTV staat onderstaand. [citaat] als de interne kaartlezer om wat voor reden dan ook niet meer werkt, kunnen we altijd overschakelen naar een CI-module. Daarbij moet wel gezocht worden naar een type dat goed werkt. Alleen de T-Rex CI module leverde bij ons beeld op in combinatie met de Mediaguard3-smartcards van CanalDigitaal en TV Vlaanderen. Alle andere gangbare modules (PowerCam, Aston DUAL, CanalDigitaal Mediaguard) werden wel herkend door de Azbox, maar konden geen beeld op ons scherm toveren.
Gast sattaz Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Origineel bericht van: Martie123 Alleen de T-Rex CI module leverde bij ons beeld op in combinatie met de Mediaguard3-smartcards van CanalDigitaal en TV Vlaanderen. Alle andere gangbare modules (PowerCam, Aston DUAL, CanalDigitaal Mediaguard) werden wel herkend door de Azbox, maar konden geen beeld op ons scherm toveren. Mijn oude Aston 1.05 module levert in mijn AZBox HD Elite ook beeld op met mijn Seca 3 kaartje van CanalDigitaal Met vriendelijke groeten sattaz
rtificial Geplaatst: 31 augustus 2009 Geplaatst: 31 augustus 2009 Als je een AZBox hebt, en alles in orde wil hebben, of op andere manier waarde hecht aan CI-sloten die normale ondersteuning bieden voor CI-modules, dan moet je de box gewoon opsturen voor aanpassing. Niet wachten op een lijst met serienummers, geen aannames doen op basis van aankoopdatum, gewoon een berichtje naar de importeur. Impex Sat in Duitsland is voor zover mij bekend europees importeur, en is in ieder geval bereid de in Europa aangekochte boxen aan te passen wanneer deze toegestuurd worden. DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC
Gast Willy-NL Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Origineel bericht van: rtificial Als je een AZBox hebt, en alles in orde wil hebben, of op andere manier waarde hecht aan CI-sloten die normale ondersteuning bieden voor CI-modules, dan moet je de box gewoon opsturen voor aanpassing. Niet wachten op een lijst met serienummers, geen aannames doen op basis van aankoopdatum, gewoon een berichtje naar de importeur. Impex Sat in Duitsland is voor zover mij bekend europees importeur, en is in ieder geval bereid de in Europa aangekochte boxen aan te passen wanneer deze toegestuurd worden. Hallo, Misschien net zo makkelijk als je in Nederland of Belgie woont om hem naar de Nederlandse/Belgische importeur te sturen of beter nog om contact met hun op te nemen. Gegevens nederlandse/belgische importeur: Smart Innovations Zutphen B.V. Deventerweg 52 7203AL ZUTPHEN info@smartinnovations.nlwww.smartinnovations.nl Je kan natuurlijk ook gewoon je verkoper benaderen want daar heb je hem tenslote gekocht. Greetz Willy-NL
rtificial Geplaatst: 1 september 2009 Geplaatst: 1 september 2009 Uiteraard, nog een veel beter plan :-) DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen