Gast scim Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik heb een Philips DSX-6072. Laatst heb ik een OSLink gekocht zodat ik naar hartelust firmwares kan proberen op mijn box. Dit doe ik middels de Oslink V3/V4 software. Ik heb echter één probleem. Steeds wanneer ik een kanalenlijst programmeer dan wordt deze niet opgeslagen in de box. Wat ik ook probeer. Wat doe ik verkeerd? Groet, Dirk
Gast scim Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Yep, zowel firmware, eeprom als kanalenlijst. Ik heb ergens gelezen dat je na het flashen de box via de afstandsbediening in standby moet zetten. Maar dit lijkt me meer iets dat bij het serieel flashen komt kijken. Via de OSLink heb je - zo ver ik weet - niet mogelijkheid de box in standby te krijgen. Groet, Dirk
pipodekloon Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Hallo dirk Heb je wel een standaard printer geinstaleerd (generic text only) ik heb dit probleem ook eens gehad en niet de generic printer als standaard printer aangevinkt. met oslink komt de Philips in prog mode dus je kunt hem inderdaad niet in stand-by zetten suc6 pipo
Gast scim Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Bedankt voor je tip. Dit ga ik vh weekend eens proberen. Groet, Dirk
chrisch Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Origineel bericht van: pipodekloon Hallo dirk Heb je wel een standaard printer geinstaleerd (generic text only) ik heb dit probleem ook eens gehad en niet de generic printer als standaard printer aangevinkt. Bij een Philips absoluut niet noodzakelijk. Niet doen dus. Geloof dat dit alleen voor Strong gold. Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Gast scim Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Heb het voor elkaar gekregen en wel als volgt: In de Oslink software doe je het volgende: 1. Kies Flash / Select Data Area's (de eerste regels krijgen PM) 2. Kies Flash / Write Firmware en selecteer de kanaallijst.bin 3. Kies Eeprom / Erase Configuration 4. Kies Eeprom / Write Configuration en kies eeprom die behoord tot de firmware That's it. Groet, Dirk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen