Ga naar inhoud

moet ik de picfile ook veranderen??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik ben nog maar een vroege beginner met het programeren gebeuren vandaar mijn vraag.<BR>De keys die op het net staan , moet ik die alleen maar in de eeprom file veranderen of ook in de pic file en zo ja hoe??.<BR>ik hoop dat iemand mij kan helpen daarmee<BR>alvast bedankt voor jullie reactie<BR>afz rob

Geplaatst:

Heb je al een pic-editor gevonden dan?<BR>Hou het voorlopig maar op de eeprom.

Geplaatst:

dank je wel zeeteefje voor je snelle reactie<BR>wordt hier zeer gewaardeerd.<BR>nou nog een vraag, hoe kan ik op een veilige manier mijn orginele seca kaartje uitlezen.<BR>ik heb er al zoveel over gelezen maar de ene zegt dat het link is en de andere noemt weer een methode die ook niet zo fris is wie kan mij daar een goed antwoordt over geven<BR>bvd rob

Geplaatst:

Zo ver was ik al maar nu weet ik nog niet hoe je dat op een veilige manier kunt doen, misschien dat iemand mij dat duidelijk kan uitleggen.<BR>bvd rob

Geplaatst:

Als je dat wilt gaan doen moet je zeker weten wat je doet. een MOSC is zo naar de kloten..<BR>Als je ermee gaat beginnen moet je in elk geval van provider 0 afblijven.<BR>Als die weg is, is je kaartje ook dood.

Quo signo nata es?
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.