Gast sat-elite Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Schoon branden kan ook voor het grillen goed heet stoken en met de staalborstel zuiver vegen. blinken gaat die niet maar hygiënisch is het wel
Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 tja ik wilde aanvankelijk al reageren maar dit advies trigger-de het ligt aan de aard van dat rooster. we weten absoluut niet of het gietijzer is puntgelast rvs draadstaal net geperforeerd geweven in een stuk of wat dan ook is verkoolde / vette resten opbranden is een deugdelijke methode (vraag je smid) maar een beetje "elbow grease" dus schurend reinigen heeft niemand geschaad, behalve die tennis elleboog. ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
GreenPolo Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Geen idee hoe je hem nu snel schoon krijgt, maar volgende keer kan je het jezelf makkelijk maken door hem - nadat hij gebruikt is - een nachtje in het gras te laten liggen. De dauw weekt dan alles los en dan hoef je er bijna niet meer op te wrijven. Id, nachtje in gras doet wonderen. Poets je de rotzooi er zo af. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
chrisch Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Ander winkelwagentje halen? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
YUGI Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 even een nachtje in het gras laten liggen kan je het er de volgende morgen zo afvegen. gr
Daveys Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 En wat doet het gras dan in die nacht of zijn het de beestjes in het gras VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
djpetit Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Origineel bericht van: 1pm bovenstaande titel zegt genoeg , iemand een idee hoe je zoeen rooster snel schoon krijgt . 1pm Echt snel is het niet...en helemaal blinkend schoon wordt hij ook niet (komt waarschijnlijk omdat we hem de eerste paar keren niet schoon hebben gemaakt), maar aluminiumfolie pakken, dit tot een bolletje vouwen en wrijven maar. Net zoiets als met een staalborstel. Ik ben namelijk bang dat als je dit met een staalborstel dit doet je alle beschermlagen eraf haalt.\ greetings, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Door je schoonmoeder laten schoonmaken. ze heet niet voor niets schoonmoeder..!
Psychosammie Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Wat in ieder geval helpt is als je klaar bent met BBQ'en en het rooster nog boven het vuur ligt met een BBQ borstel (koper) alvast borstelen. Veel gaat er dan al direct af. Volgende dag gebruik ik BBQ reiniger. Verder blijft het K@##Wt klus Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
wonderboy Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Origineel bericht van: Ome Merde als we toch bezig zijn, nieuw roostertje scoren, als nieuw maar weer merDe Mijn vraag : waar zou je nieuwe roosters kunnen krijgen. Die van mij is helemaal verroest. De bouwmarkten en tuincentras verkopen dat niet
D.Quijote Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik heb een zelfbouw BBQ met roosters van een oud gasdfornuis, die ik gescoord heb bij zo'n oud ijzer boer. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Greatone Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Gewoon de hond laten schoonlikken * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Johan45 Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Moet het rooster wel afgekoeld zijn, anders wijgerd ie dienst. Vult u rustig aan !!!
kooiker Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Gewoon een nacht in het gras laten liggen. daarna is ie gemakkelijk te reinigen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen