Ga naar inhoud

Kan vele zenders niet ontvangen...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op mijn 8000, met de laatste Milo image (maar ook eerdere versies) en laatst3e Henksat zenderlijst (maar ook eerdere versies), krijg ik bij het zappen zéér regelmatig de melding "Zender niet gevonden! (SID not found in PAT)"

Heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen, daar het zenders betreft die er wel zouden moeten zijn?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Het hele handeltje buiten beter afstellen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Welk programma heb je gebruikt om de settings in je box te proppen? Ik heb al eens problemen gehad doordat de settings met een ander progje waren gemaakt dan waar ik mee werkte.

Grtzzzz

DM800S gemini op multitenne van Technisat

Geplaatst:

@baraate, ik gebruik geen programma, download de henksat lijst vanuit de Milo downloads.

@henksat, ik heb net Astra3 toegevoegd, ben daavoor het dak op geweest en alles volgens de specs gedaan en uitgericht, denk ik. Moet ik dan toch weer het dak op, of heb je een alternatief idee?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:
Origineel bericht van: bigtwin

@henksat, ik heb net Astra3 toegevoegd, ben daavoor het dak op geweest en alles volgens de specs gedaan en uitgericht, denk ik. Moet ik dan toch weer het dak op, of heb je een alternatief idee?

Dit zo lezende denk ik dat je een afstellingsprobleem hebt.
Daar waar de meeste satontvangers gauw tevreden zijn, heeft de Dreambox een perfecte afstelling nodig, zeker voor de HD kanalen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Zowiezo moet je natuurlijk altijd streven naar een perfecte ontvangst, zodat je met een beetje onweer en sneeuw ook nog TV kunt kijken. Volgens mij maken veel mensen zich er veel te makkelijk van af.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen