Ga naar inhoud


Heb ik een lancering van iets gezien?


bigtwin

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: matchless
@sjaak..

Het vervelende van dit soort grapjes is dat er nu nog steeds mensen zijn die dagelijks met dit ongeluk geconfronteerd worden. Zo hebben mensen hun geliefden of familie verloren.Of zijn mensen voor het leven getekend.
Hetzelfde voor de brand in volendam. En er zijn wel meer ongelukken te bedenken die gevoelig liggen.
Als je dan een grapje maakt over dit soort dingen dan zijn er mensen die dat leuk vinden maar het merendeel kan er niet om lachen.
Daarbij weet je ook niet of leden hier echt slachtoffer zijn van dat drama.Zo weet je niet of loony een slachtoffer of achtergeblevene is.
Mischien begrijp je nu waarom het een ondoordachte en niet geslaagde grap was.

@Loony
Het is beter om een moderator te waarschuwen zodat wij er naar kunnen kijken en reageren. Er ontstaat dan ook geen wrevel tussen leden onderling.
Ik weet van Sjaak dat hij wel vatbaar is voor rede en dat hij het niet zo bedoeld heeft.Als we hem via PM erover aangesproken hadden dan had hij het wel begrepen.

Ik had dit ook via PM kunnen regelen maar ik heb dat niet gedaan zodat andere leden die dit soort dingen schrijven eerst bij zichzelf nagaan of het wel "gepast" is.

Dus geef elkaar de virtuele hand en heb het er niet meer over.
Nu weer ontopic verder..


Dus het lijkt me beter om dit topic te sluiten voordat er iemand pijn wordt gedaan

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarbij ik dit nog even kwijt wil.

Ik ben een jaar of 4 geleden ongeveer in de getroffen wijk in Enschede geweest. Het was begin januari en wat mij toen erg opviel was de hoeveelheid papier van vuurwerk wat er op straat lag (je weet dat heerlijke rode afval van die rollen enzo)

waarbij ik toch mijn conclusie heb getrokken dat er zeker een redelijk deel van de mensen de ramp toch te boven is.

 

(daarbuiten heeft het op mij jaren na dato toch nog steeds indruk gemaakt wat er te zien was)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het is gewoon een vliegtuig geweest. Met name het tijdstip doet mij dat vermoeden. Tegen die tijd gaat de zon onder in het noord-westen en weerkaatst dan tegen de onderkant van het vliegtuig. De condensstrepen zijn dan ook niet wit maar krijgen een donkere teint. Op een gegeven moment is de weerkaatsing van de zon weg en ging de motor uit.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...