iyanya Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Als ik mijn dreambox reboot of alleen gui opnieuw start is het volume zachter. Ik heb een in de settings file binnen etc\enigama2\ deze setting aangepast config.audio.volume=100 echter na een reboot staat hij weer op 50. Het image dat ik gebruik is newenigma
Gast shoenix Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Weet het niet zeker op een 800, maar op oudere boxen (Lees Enigma1) moest je na je volume wijziging met je AB eerst herstarten zodat hij het opslaat. Misschien dat je alleen je Enigma kan herstarten, anders een nette herstart van je box doen. Het rechtstreeks in de config aanpassen is zowiso link omdat hij deze alleen leest bij het opstarten en weer overschrijft bij een (nette) herstart. Als je dit wilt doen moet je nadat je de instelling hebt gewijzigd Enigma killen zodat hij de in-memory configuratie niet terug schrijft.
iyanya Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2009 Bedankt voor de oplossing. Na een edit met vi heb ik init 2 en vervolgens init 3 gedaan sindsdien houdt hij het volume vast.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen