Gast Fokke-Gerrit Geplaatst: 26 augustus 2009 Geplaatst: 26 augustus 2009 Hallo ik heb Powercam Pro als je in menu gaat van de cam staat er Smartcard & Pin en dan Embeddedchannel & Pin en dna krijgje Parameters & Pin als je daar op drukt moet je pincode in voeren maar ik heb er zelf geen pincode in gezet Maar kan er niet in komen! Hoe kan ik weten welke pincode er dan in staat? Meende dat je dat zelf kon kiezen? m.v.g
Frans3 Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Enkele maanden geleden heb ik mijn cam geregistreerd via de website van Powercam. Bij die aanmelding kon je een emailadres opgeven. Naar dat emailadres werd meteen de pincode gestuurd. Ze hebben nu echter de website gewijzigd en ik zie nergens waar je de cam kunt registreren. Je komt met de pincode wel wat verder in de menu's maar volgens mij kun je daar niet veel mee. Embedded channels heeft de Pro-versie niet. Welke firmware-versie heeft jouw cam? Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3
Frans3 Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Misschien een overbodige vraag, maar heb je pincode 0000 al eens geprobeerd? Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3
Gast Fokke-Gerrit Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Hallo Ik heb versie 2.03 erop zou hem update maar wil tot nu nog niet! Ja heb 0000 al geprobeerd maar dat is het niet want moet moeten volgens mij 5 nummers zijn
Rico H Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Die pincode heb je alleen nodig als je de extra kanalen wil vrijschakelen, echter dit bestaat niet meer en heeft dus ook geen zin meer.. Ik vond nog wel de instruktie hoe dit in zijn werk ging: Voor het activeren van deze kanalen geïntegreerd in de Powercam gaat u naar onze website. Selecteer de optie "how to activate channels" in het menu Voer het serienummer van uw module (bv. 10600000000….), Alsmede uw e-mailadres. U ontvangt dan per e-mail een 5-cijferige code die u moet invoeren in uw PowerCam. Invoeren van de code in de PowerCam : Kies in het menu de volgende opties: - Common Interface - Powercam - Taal opties (de informatie wordt dan weergegeven in de gewenste taal) Selecteer OK Selecteer in het menu "Smartcard & Pin": - Instellingen Voer de 5 cijferige code in die u via email heeft ontvangen. Nu kunt u genieten van de verschillende kanalen die de PowerCam module te bieden heeft. Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen