Ga naar inhoud


problemen met het doorlussen van een dvd-speler via de scart van de dvb-t naar de tv


Miauw

Aanbevolen berichten

ik heb een provision dvd-speler die doorlust via een samsug smt-1000t via scart naar de tv. Om een of andere reden komt het signaal niet goed door van de dvd-speler, want het beeld komt knipperend op de tv binnen en geeft de samsung dvb-t tuner een spanning op de behuizing wat niet fijn voelt en normaal is. Ik heb maar 1 scart aansluiting en apart doen ze het wel goed, maar wat gaat er fout?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eerst waar die spanning van af komt,tv of dvd of reciever.evt in menu vd.reciever je scart ingang op de juiste instelling kontrtoleren.moet op Pal staan,RGB of composiet.ik weet niet of provision RGB uitgangen op de scart heeft,met dat spul van de Blokke..weet je maar nooit.is het beeld wel goed als de reciever stand by staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb het veranderd door een scartstekken met doorlusmogelijkheid voor een tweede scartstekker te gebruiken wat prima werkte. Beide gingen via een RGB signaal, dus ze drukte het audio wat naar beneden, maar dat was geen probleem.

 

Ik zet even een link neer, want dan komt misschien de aap uit de mauw.

 

LINK

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...