Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik gebruik Microsoft Outlook voor de mail. Nadat ik een blauw scherm heb gehad, start deze niet meer goed op. Zie melding hieronder Opnieuw installeren helpt ook niet. foutmelding blijft. Herstelunt terug zetten werkt ook niet. Wat kan ik nog doen. zie hieronder.
winwiz Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Waarschijnlijk is je Outlook.pst bestand beschadigd. Deze staat in C:\Users\[username]\AppData\local\Microsoft\Outlook\ Verplaats deze eens en probeer het nog eens? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Poetsdoekje Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Citaat: Ik gebruik Microsoft Outlook voor de mail. Nadat ik een blauw scherm heb gehad, start deze niet meer goed op. Zie melding hieronder Opnieuw installeren helpt ook niet. foutmelding blijft. Herstelunt terug zetten werkt ook niet. De complete Microsoft Office de-installeren, PC opnieuw starten. MS Office opnieuw installeren. Moet lukken En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Beide mogelijkheden geprobeerd, even een correctie, het gaat om office outlook die in office 2007 zit.
Ome Merde Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 beide mogelijkheden geprobeerd maar waarschijnlijk tevergeefs ? je meldt het nl. niet. misschien heb je hier nog wat aan : https://www.microsoft.com/communities/ne...p;sloc=&p=1 merDe deze ruimte is te huur
winwiz Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 bij een nieuw profiel krijg je ook een nieuwe pst file. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Ome Merde, Daar wordt geschreven, dat je een nieuw profiel moet aanmaken. Maar ik kom niet eens in outlook, hoe maak ik dan een nieuw profiel aan ?
RS2000 Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik gebruik andere versie van OS en Outlook dus misschien is het veranderd maar probeer eens: Klik op Start -> configuratie en kijk of je daar een mail icoon vindt, zo ja daar op dubbelklikken en dan zou je een nieuw profiel aan moeten kunnen maken.
Sjattuh Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Start -> Uitvoeren en dan tieperdemiep je: -> Outlook.exe /resetnavpane en dan op de grote toets drukken waar Enter op staat Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Sjattuh, gelukkig heb jij er meer verstand van dan ik, het werkt weer als vanouds ! Ik heb niet veel ervaring hiermee, daarom is dit forum perfect voor mij. Bedankt Ook de grote toets enter gevonden (grapje)
Sjattuh Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Sjattuh, gelukkig heb jij er meer verstand van dan ik, het werkt weer als vanouds ! Ik heb niet veel ervaring hiermee, daarom is dit forum perfect voor mij. Bedankt Ook de grote toets enter gevonden (grapje) Ik kan geen eer opstrijken ben ik bang. Ik ben gewoon erg handig met Google - ben blij dat het opgelost is. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Ome Merde Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 je had geen google hoeven te gebruiken hoor, als je " mijn" link had gevolgd, was je hetzelfde tegen gekomen hehehe.... merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Ome Merde sorry ik heb jou link dan niet goed gelezen. Graag zou ik wel een voorbeeld willen hebben, hoe dit nu via Google op te zoeken. Kan ik er ook wat van leren
Ome Merde Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 je foutmelding in de zoekbalk pleuren (zie bijlage) en dan de hits afsneupen. de meest relevante onderwerpen staan bovenaan, in jouw geval is de derde hit de oplossing. merDe deze ruimte is te huur
Sjattuh Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Veel groter is de hulp in het engels. Ik vertaal de meldingen van hier en ga daar mee naar google.com ipv .nl. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen