Ga naar inhoud

hoe een verwijderde e-mail terughalen met MS Outlook 2003 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in MS Outlook 2003 een mail weggegooid, en ook in deleted items verwijderd.

Achteraf was deze mail toch wel belangrijk. Ik heb dus meteen een copie gemaakt, en deze .pst niet meer gebruikt.

Kan ik deze mail nou nog terughalen? Iedere hulp is welkom, want ik zit er wel een beetje om verlegen, dat ik deze mail terug krijg...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Als dat van Ome Merde niet lukt kun je systeemherstel proberen.

Maar zet eerst het bestand waar de e-mails in zitten veilig door er een kopie van te maken

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Misschien met Bart PE je schijf scannen en dan op .pst zoeken

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

In outlook 2003 zit een optie 'recover deleted items'. (Sorry ik werk alleen met de engelstalige versie, dus weet niet hoe dat heet in NL)

Ik weet zeker dat het werkt, want ik heb er zelf regelmatig gebruik van moeten maken... frown Dit wel in combinatie met een Exchange server... Misschien dat het niet werkt met een POP of IMAP account....

Ik bedenk mij nounet dat er misschien een andere manier is; Als je een outlook niet hebt ingesteld om alle emails te verwijderen van de server dan zou je er bij moeten kunnen komen door de webmail client van je provider te gebruiken, of anders www.mail2web.com ...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen