bigtwin Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik heb in MS Outlook 2003 een mail weggegooid, en ook in deleted items verwijderd. Achteraf was deze mail toch wel belangrijk. Ik heb dus meteen een copie gemaakt, en deze .pst niet meer gebruikt. Kan ik deze mail nou nog terughalen? Iedere hulp is welkom, want ik zit er wel een beetje om verlegen, dat ik deze mail terug krijg... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Ome Merde Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 ik heb er geen ervaring mee, maar probeer dit eens (shareware). merDe deze ruimte is te huur
leo1949 Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Als dat van Ome Merde niet lukt kun je systeemherstel proberen. Maar zet eerst het bestand waar de e-mails in zitten veilig door er een kopie van te maken Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
bigtwin Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 Ik heb nog geen optie die werkt. Iemand nog een idee? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Sigma Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Misschien met Bart PE je schijf scannen en dan op .pst zoeken Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
satwave Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Lees net iets over een update van Recuva op Tweakers: Toegevoegd: herstel van emails van Outlook Express. Link naar Tweakers. Misschien is het wat. Mvg.