bigtwin Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik heb in MS Outlook 2003 een mail weggegooid, en ook in deleted items verwijderd. Achteraf was deze mail toch wel belangrijk. Ik heb dus meteen een copie gemaakt, en deze .pst niet meer gebruikt. Kan ik deze mail nou nog terughalen? Iedere hulp is welkom, want ik zit er wel een beetje om verlegen, dat ik deze mail terug krijg... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Ome Merde Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 ik heb er geen ervaring mee, maar probeer dit eens (shareware). merDe deze ruimte is te huur
leo1949 Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Als dat van Ome Merde niet lukt kun je systeemherstel proberen. Maar zet eerst het bestand waar de e-mails in zitten veilig door er een kopie van te maken Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
bigtwin Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Geplaatst: 1 september 2009 Ik heb nog geen optie die werkt. Iemand nog een idee? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Sigma Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Misschien met Bart PE je schijf scannen en dan op .pst zoeken Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
satwave Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Lees net iets over een update van Recuva op Tweakers: Toegevoegd: herstel van emails van Outlook Express. Link naar Tweakers. Misschien is het wat. Mvg.
Big fellow Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 In outlook 2003 zit een optie 'recover deleted items'. (Sorry ik werk alleen met de engelstalige versie, dus weet niet hoe dat heet in NL) Ik weet zeker dat het werkt, want ik heb er zelf regelmatig gebruik van moeten maken... Dit wel in combinatie met een Exchange server... Misschien dat het niet werkt met een POP of IMAP account.... Ik bedenk mij nounet dat er misschien een andere manier is; Als je een outlook niet hebt ingesteld om alle emails te verwijderen van de server dan zou je er bij moeten kunnen komen door de webmail client van je provider te gebruiken, of anders www.mail2web.com ... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen