Ga naar inhoud


Airco van de auto - Actief koolstoffilter


vGnp

Aanbevolen berichten

Dit is niet zomaar een spay maar een soort schuim dit wordt in een vak garage toegepast,en wordt niet zomaar gedaan,is nl ook om legionella bakterien tegen te gaan.er zit een slangetje van een ca.50 cm aan .Dit is profesioneel spul,dit spuit men ook in het ventilator huis wat zich in de auto bevind.Het aan zuigen van de buiten lucht gaat via het filter,en niet rechtstreeks zo als vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: pieterg
en in de huidige autos kan je de airco niet eens meer uitzetten (tenzij je een service menu ingaat en hem permanent uitschakelt)


Nou ik weet niet op welke auto jij doelt, maar mijn Toyota prius 2006 schrijft voor om het climacontrole uit te zetten ca. 10 min. voor aankomst..niet dat ik dat doe..da's wat anders..
Overigens heb ik nog nooit last gehad van enig vreemd luchtje dan ook.

Ook is het zo dat elke airco handmatig is uit te zetten..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even gezocht maar toch gevonden: Er zitten twee pollenfilters achter het dashboardkastje, en twee koolstoffilters onder het dashboardkastje.

De pollenfilters staan voor EUR 23,= (ex. BTW) en de koolstoffilters voor EUR 100,= (ex. BTW) op de rekening.

De koolstoffilters was niet echt iets aan te zien, maar als ik kijk hoe de pollenfilters eruit zien dan waren ze allemaal toe aan vervanging.

 

24gjc4z.jpg

 

Links de oude pollenfilters, rechts een nieuwe.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...