unique Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 zojuist zie ik op de website van canal Digitaal dat ook deze nu de certificering te pakken heeft. Wat we er aan hebben weet ik niet maar je weet maar nooit! bron: Canal Digitaal gecertificeerde ontvangers overzicht
Hadrian Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik denk dat dit nu een van de apparaten is, waarbij je de CD-kaart mag aanschaffen, aangezien die niet meer los verkrijgbaar gaat zijn. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
unique Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2009 kijk, toch een voordeel voor de toekomstige TF7710 HDPVR gebruiker...
iRuud Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Origineel bericht van: unique zojuist zie ik op de website van canal Digitaal dat ook deze nu de certificering te pakken heeft. Wat we er aan hebben weet ik niet maar je weet maar nooit! Ongeacht de CAM die er gebruikt wordt? Je kunt er geen los kaartje instoppen...
Gast calculator Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Krijgt deze ontvanger dan ook een nagraguide ingebouwd? Want de HD zenders hebben toch geen mediahighway?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen