Gast Invertist Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Sinds gisteren is er geen MHW-EPG op een flink aantal zenders, waaronder NED 1.2 en 3 op zowel de 7000 als de Scena 5. Is dit specifiek voor de IDL-ontvangers? Ik heb er namelijk nog niets over gelezen. Heeft dit te maken met de FastScan update (waardoor kanaalnummers anders zijn geworden)?
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Ook hier geen EPG. In het CD forum wordt er ook melding van gemaakt GEEN EPG. Hier betreft het andere ontvangers dan Inverto's
mifi Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Origineel bericht van: Pedro Newbie Ook hier geen EPG. In het CD forum wordt er ook melding van gemaakt GEEN EPG. Hier betreft het andere ontvangers dan Inverto's Dat kan ik bevestigen. Op mijn Dreambox is de EPG ook gatenkaas. m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Gast Invertist Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Het probleem is (m.i.v. vandaag) weer opgelost. Maar de laatste tijd is het we vaak mis met de EPG. Hoe vaak moeten we die nog missen? Volgens mij is hier de wet van de remmende voorsprong van toepassing (bij de invoering van de MHW-EPG was dat een sprong in techniek: nu moet CD vasthouden aan dit inmiddels verouderde systeem).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen