Neptunus Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Origineel bericht van: Invertist Origineel bericht van: Neptunus Op de Dreambox zijn we gelukkig verlost van die ellendige MHW epg, daar wordt de epg via een plugin extern opgehaald. Ja......., ik weet het: de volgende ontvanger zal waarschijnlijk ook een DM zijn. Beetje off-topic, maar toch: heb je daar ook, zonder van internet afhankelijk te zijn, EPG op de Engelse en de Nederlandse zenders? Ja, dan gewoon via de satelliet, is niet anders dan bij andere ontvangers, overigens is ook een UK Radiotimes xmltv aanwezig. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Devrim Geplaatst: 11 september 2009 Geplaatst: 11 september 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: MegaTronics Je zou eigenlijk een systeem moeten hebben die regelmatig de EPG ophaalt. Bij mijn topfield moet ik zelf handmatig eerst de mediahighway epg uitschakelen en dan weer inschakelen om weer data op te halen (wat de laatste tijd steeds vaker wederom lege data is) Op de Dreambox zijn we gelukkig verlost van die ellendige MHW epg, daar wordt de epg via een plugin extern opgehaald. Welke plugin kan je dan gebruiken op Engima1 voor CDS? Helaas werkt dat rottig MHW EPG helemaal niet op Gemini Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
allez l'om Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 en welke gebruik je op enigma2? sorry voor offtopic Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Tonskidutch Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Origineel bericht van: Devrim Welke plugin kan je dan gebruiken op Engima1 voor CDS? Helaas werkt dat rottig MHW EPG helemaal niet op Gemini Gemini negeert een fix en dus op enigma 1 overstappen op PLI Origineel bericht van: allez l'om en welke gebruik je op enigma2? sorry voor offtopic voor enigma 2 zou er geen probleem zijn... OF er wordt echt niets verzonden door canalDIGITAAL OF je image kent geen MHW-EPG zolang ik satellietreceivers heb en heb gehad is canalDIGITAAL "0,03%" Sattaz functionaliteit schuldig gebleven het is en blijft modderen in de klei of veengrond. ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Neptunus Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Origineel bericht van: Devrim Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: MegaTronics Je zou eigenlijk een systeem moeten hebben die regelmatig de EPG ophaalt. Bij mijn topfield moet ik zelf handmatig eerst de mediahighway epg uitschakelen en dan weer inschakelen om weer data op te halen (wat de laatste tijd steeds vaker wederom lege data is) Op de Dreambox zijn we gelukkig verlost van die ellendige MHW epg, daar wordt de epg via een plugin extern opgehaald. Welke plugin kan je dan gebruiken op Engima1 voor CDS? Helaas werkt dat rottig MHW EPG helemaal niet op Gemini Sorry, ik zit helemaal in Enigma 2, de plugin (EPGimport) is alleen voor E2. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Devrim Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Inmiddels werkt de EPG weer met Gemini. Ik heb weer 2 dagen EPG op alle kanalen Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 lol zoude ze wakker worden na het weekend ?? van CDS forum zelf Citaat: Bedankt voor de suggestie om de storingspagina in te zetten voor EPG meldingen. Indien dit haalbaar is zullen we dit zeker doen. Voor de volledigheid; - Het gaat om de MediaHighway EPG? - Geen enkele zender, normaal wel voorzien van MediaHigwayEPG, heeft EPG? - Het gaat hier om satellietontvangers die MediaHigway EPG emuleren zoals Topfield 7710HD, Inverto 7000l en IPbox, ik zie geen meldingen van Dreambox? - EIT (Now en Next) wel zichtbaar? Met vriendelijke groet, Henk, Klantenservice CanalDigitaal heerlijk die ontwijkende toon die erin zit maar goed het werkt nog steeds niet ! punt
Gast Invertist Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: Gman2oo6 van CDS forum zelf..... Daar vind je ook een draadje "EPG-wensen". Nou ik weet er wel één: gewoon een werkende EPG! Origineel bericht van: Gman2oo6 Heerlijk die ontwijkende toon die erin zit. Maar goed het werkt nog steeds niet! Punt. Die toon voeren ze elke keer als het over EPG-storingen gaat. Het is ook meerdere malen voorgekomen dat bij hoog en bij laag werd volgehouden dat "zij" niets veranderd hadden en dat het aan de ontvangers lag! Lekkere jongen zijn dat! Als CD de energie die ze stoppen in het ontkennen van problemen eens zouden gebruiken voor het oplossen van problemen
Gast Invertist Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Hij doet het weer! Na 6 dagen is er EPG! Althans: op de Astra 1 zenders. De Astra 3 kanalen zitten nog zonder.
Gast Invertist Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 En behalve op Nederland 2: die hebben ze ook vergeten te repareren!
Golfdiesel Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Origineel bericht van: Invertist En behalve op Nederland 2: die hebben ze ook vergeten te repareren! Nederland 2 doet het hier nog wel. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast Invertist Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Origineel bericht van: Golfdiesel Origineel bericht van: Invertist En behalve op Nederland 2: die hebben ze ook vergeten te repareren! Nederland 2 doet het hier nog wel. Nee hoor: alleen Now/Next doet het daar, netzoals op de regionalen. De meerdaagse EPG doet het op die zenders nog steeds niet!
vGnp Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Origineel bericht van: Invertist net zoals op de regionalen Waarbij mij vanochtend opviel dat op RTV Gelderland meerdaagse info te zien was, en die van RTV Oost was blanco. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Invertist Geplaatst: 16 september 2009 Geplaatst: 16 september 2009 Oh ja, wat ik nog vergat: het mailen van de klantenservice helpt echt. Zie hier: Dank voor uw email. Er is momenteel geen storing op de EPG server. Ons advies bij blijvende problemen op dit gebied luidt dan ook een software update naar de laatst beschikbare versie. Bij gecertificeerde ontvangers kan dit via het menu van de ontvanger. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Is het niet schandalig.....
Gast una Geplaatst: 17 september 2009 Geplaatst: 17 september 2009 kan ik samen ontvangen hotbird 13E, Eutelasat W2 16E en Thor met wavefrontier T55.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen