Ga naar inhoud


Homecast 8100 PVR services?


Gast boototter

Aanbevolen berichten

Op dit ogenblik sta ik voor de keuze tussen een Topfield 7710 of een Homecast 8100 PVR.

Eén van de belangrijke selectiecriteria is een PVR waarbij alle services, dus ook de meertalige ondertiteling en de meervoudige audiostromen worden opgslagen en kunnen worden afgespeeld.

Een Clarke-tech HD box die ik ter beoordeling te leen heb slaat alleen beeld en het hoofdgeluidskanaal op bij geprogrammeerde opname, en is dus niet geschikt voor aanschaf.

De Topfield 7710 slaat alle services op in een .REC container volgens de handleiding; net zoals ik dat van mijn huidige TF 5500 PVR gewend ben.

In de handleiding van de Homecast 8100 wordt hierover niet gesproken.

Wie heeft hiermee ervaring en kan me helpen de juiste beslissing te nemen?

 

Bij voorbaat dank,

David

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo David,

 

Even een Test gedaan met de Homecast HS 9000 CI CD.

Ik heb zone reality opgenomen, waarin ik geen ondertiteling heb gekozen. Toen ik de opname ging afspelen kon ik gewoon de ondertiteling op nederlands zetten, dus ja hij neemt alles mee ook de ondertiteling. Ik heb voor de taal een test gedaan op Eurosport HD en ook daar de taal niet veranderd, stond op engels, en na het afspelen van de opname kon ik nederlands kiezen. Ik hoop dat dat hetgeen is wat je bedoelt.

 

Overigens is de HS 9000 CI CD de grote Broer van de HS 8100 CI CD maar kwa techniek gelijk. verschillen zitten meer in de grote van de HDD (1TB voor de 9000)en het design (40 MM) heb ik mij laten uitleggen.

 

Gr.

Robbie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Robbie, dit maakt de keuze én moeilijker én makkelijker wink

Er was intussen een tweede vraag bij me opgekomen wat betreft het decoderen: kan de Homecast opnemen en achteraf decoderen? Belangrijk bij gelijktijdig kijken en/of opnemen via twee verschillende tuners en/of transponders met hetzelfde codeersysteem.

 

Weet je dit uit ervaring misschien? Ook hier geeft de Homecast handleiding geen duidelijkheid.

 

groet,

David

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo David,

 

Ja de homecast PVR 's hebben allemaal een decodeer systeem.

Je hoeft je daar dus niet druk om te maken !

Werkt op mijn HS 9000 als een zonnetje smile

 

Gr,

 

Robbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...