Marc put Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 Als ik de plugin Genuine Dreambox kies dan krijg ik geen nummers te zien maar wel de melding "Security service not running". Momenteel draai ik Milo. Zie ik iets over het hoofd of is er een probleem met deze plugin ? Iemand een idee ? Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
robbedoeske Geplaatst: 28 augustus 2009 Geplaatst: 28 augustus 2009 De plugin had nog wat problemen met de DM800,maar er is een update uitgekomen
Marc put Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2009 Ok bedankt. Ik probeer hem eerstdaags eens uit. Groeten Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
crammikske Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 waar vind ik die plug-in, ik heb die geïnstalleerd,maar ik zie die nergens staan ? Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps. tvv + hd. --------------------------------------------------------------
the boss Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Bij de plugins of menu applicatie Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
crammikske Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 sorry : pli jade e2 Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps. tvv + hd. --------------------------------------------------------------
Gast pieterg Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: crammikske sorry : pli jade e2 die plugin alleen is niet voldoende, er zijn daarnaast nog zaken die hij nodig heeft (tpmd en watchdog), die gebruiken resources (flash size en cpu en werkgeheugen), dus hebben we besloten deze niet in onze image te zetten. Is sowieso niet echt nuttig in een alternatieve image, elke dreambox wordt geleverd met een origineel dmm image, daar kan je de 'genuine dreambox' test mee doen, en als je van de echtheid van je box overtuigd bent, daarna zelf een andere image flashen.
crammikske Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 oke, bedankt voor het antwoord ik vermoed wel dat ik een "echte" heb. Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps. tvv + hd. --------------------------------------------------------------
robbedoeske Geplaatst: 30 augustus 2009 Geplaatst: 30 augustus 2009 Origineel bericht van: pieterg Origineel bericht van: crammikske sorry : pli jade e2 die plugin alleen is niet voldoende, er zijn daarnaast nog zaken die hij nodig heeft (tpmd en watchdog), die gebruiken resources (flash size en cpu en werkgeheugen), dus hebben we besloten deze niet in onze image te zetten. Is sowieso niet echt nuttig in een alternatieve image, elke dreambox wordt geleverd met een origineel dmm image, daar kan je de 'genuine dreambox' test mee doen, en als je van de echtheid van je box overtuigd bent, daarna zelf een andere image flashen. Update is ook bedoeld voor images waar de genuine plugin al in zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen