Ga naar inhoud

[DM800HD] probleem met plugin Genuine Dreambox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik de plugin Genuine Dreambox kies dan krijg ik geen nummers te zien maar wel de melding "Security service not running". Momenteel draai ik Milo. Zie ik iets over het hoofd of is er een probleem met deze plugin ? Iemand een idee ?

Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Geplaatst:

waar vind ik die plug-in, ik heb die geïnstalleerd,maar ik zie die nergens staan ?

Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps.

tvv + hd.

--------------------------------------------------------------

Geplaatst:
Origineel bericht van: crammikske
sorry : pli jade e2

die plugin alleen is niet voldoende, er zijn daarnaast nog zaken die hij nodig heeft (tpmd en watchdog), die gebruiken resources (flash size en cpu en werkgeheugen), dus hebben we besloten deze niet in onze image te zetten.

Is sowieso niet echt nuttig in een alternatieve image, elke dreambox wordt geleverd met een origineel dmm image, daar kan je de 'genuine dreambox' test mee doen, en als je van de echtheid van je box overtuigd bent, daarna zelf een andere image flashen.
Geplaatst:

oke,

bedankt voor het antwoord

ik vermoed wel dat ik een "echte" heb.

Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps.

tvv + hd.

--------------------------------------------------------------

Geplaatst:
Origineel bericht van: pieterg
Origineel bericht van: crammikske
sorry : pli jade e2

die plugin alleen is niet voldoende, er zijn daarnaast nog zaken die hij nodig heeft (tpmd en watchdog), die gebruiken resources (flash size en cpu en werkgeheugen), dus hebben we besloten deze niet in onze image te zetten.

Is sowieso niet echt nuttig in een alternatieve image, elke dreambox wordt geleverd met een origineel dmm image, daar kan je de 'genuine dreambox' test mee doen, en als je van de echtheid van je box overtuigd bent, daarna zelf een andere image flashen.

Update is ook bedoeld voor images waar de genuine plugin al in zit.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen