Gast Geplaatst: 21 juni 2002 Geplaatst: 21 juni 2002 Beste Allemaal, Vraagje ik heb een goldcard, en mijn philips met een oslink gepatht met v.10 Werkt als een trein, maar ik heb een heleboel kanalen (die nog niets doen! denk bv aan de Premiere chan.) Wat kan ik nu het beste doen een gold card gebruiken, of een Fun ? Mvg. Niko (sorry ik ben nog maar een beginner !!)
Gast Geplaatst: 21 juni 2002 Geplaatst: 21 juni 2002 Op een goldcard kun je in principe alleen de seca keys programmeren (Er zijn wel uitzonderingen, maar vanwege de geringe capaciteit van de kaart is dat niet veel. Premiere is niet in seca maar in beta gecodeerd. Zo zijn er 5 soorten coderingen. Met V1.0 zie je deze rechtsonder (ik weet niet of je ze ook ziet als je ze niet ontvangen kunt) Met een funcard kun je 5 coderingen op 1 kaart zetten, en volgens mij ook meer providers. Je moet dan wel een goede programmer hebben, dus niet b.v. een goldprogrammer. Bij links hier staat een link van Duwgati , die cards en programmers heel duidelijk uitlegt. Success ermee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen