Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond,

ik zit nu al ruim 5 uur te kloten met mijn Silvercard. Ik zet er wat op, maar wat er ook gebeurd, geen beeld. Ik heb de 5 in 1 van Koos geprobeerd, de 5 in 1 van Hutsefruts, de 5 in 1 van weet ik veel wie. Ik krijg gewoon geen ene provider te zien in het menu. Ik gebruik toch echt files voor de DS9 oftewel Silvercard. Ik heb zitten rotzooien in Pic BIN editer en daar zie ik toch echt de providers staan met keys die kloppen.

Configuratie:

Mini Milennium Programmer met CardMaster om te branden.

Een gepatchte Philips DSX 6063 met V9.6.

Wie helpt deze stakker het weekend door want bij Duwgati wordt ik ook niet veel wijzer.

Greetz,

Marc

...

Geplaatst:

Volgens mij gebruik je de verkeerde kaart, ds9 is voor irdeto cams. Die philips van jouw toch seca, dus dan heb je een funcard nodig.

Geplaatst:

Klopt maar ik heb hem V9.6 gepatcht, dus Allcam volgens mij. Maar ik heb nog eens verder zitten neuzen op het net en kan iemand mij vertellen of ik soms eerst een clone moet maken van mijn MOSC en met die clone dan moet gaan pielen. D.w.z. andere codes erop moet zetten, dus meer providers e.d.

Greetz,

Marc

...

Geplaatst:

Ja je hebt dan allcam, maar kan hiervoor geen ds9 files gebruiken. Je kunt de silver wel gebruiken om een mosc kloon te maken, maar dan alleen seca dus.

Zoek maar eens naar picc2rd me google bijvoorbeeld.

Dus om te all-cammen heb je echt een funcard nodig!,

mzzl

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen