Ga naar inhoud


verwachte problemen bij niet ge certifiseerde ontvangers per 1 september op komst


Gast holenderski

Aanbevolen berichten

Gast holenderski

Verwachte problemen met niet-gecertificeerde ontvangers

De problematiek die optrad op 1 juli bij een aantal niet gecertificeerde ontvangers in combinatie met de nieuwe MG3 smartcard kan komende maandag opnieuw de kop opsteken. Kaarten die de afgelopen weken een update hebben ontvangen kennen nu een Management Date van 1 september.

 

Indien de smartcard niet voor 1 september in een ontvanger is geplaatst die correct kan omgaan met het verplaatsen van de Management Date dan zal het beeld uitvallen. Klanten kunnen nu al controleren of hun ontvanger zal gaan uitvallen door de technische gegevens van hun smartcard in de ontvanger te controleren.

 

Als daar een Management Date van 1 september vermeld staat zal de ontvanger uitvallen. Klanten met dit probleem dienen of hun software van de ontvanger te vernieuwen of een nieuwe ontvanger aan te schaffen. We verwijzen u en uw klant naar de speciale internetpagina voor alle informatie over beelduitval met de nieuwe MG3-smartcard. Daarnaast lichten wij u hier uitgebreid in over de oplossingen die er zijn.

 

 

Bron canal digitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Pjotrb
Ik heb er vijf keer Management in staan maar in geen van deze staat een datum...


Dan heb je een ci module waar je het niet van kan uitlezen, het moet er toch echt instaan. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

MANAGMENT 2009-12-01

CANALDIGITAAL 2009-12-01

 

Is er overigens niemand op het idee gekomen om MANAGEMENT correct te schrijven? smile

 

Ik heb een niet gecertificeerde ontvanger en het werkt ;-)

 

Overigens heb ik afgelopen week deze kaart gekregen en de datum stond op 1 juli 2009 en ik had dus geen beeld zoals beloofd door CD... Ik moest echt een activatiepuls aanvragen voordat er beeld kwam.

 

CCcam 2.1.2 verwerkt de data voor de S3 kaart vooralsnog correct.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
met een premium x orion module is het ook te controleren. de beide datums


Met elke xcam hoeft geen premium te zijn dus ook die met Angel chip de oude dus. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...