Ga naar inhoud


verwachte problemen bij niet ge certifiseerde ontvangers per 1 september op komst


Gast holenderski

Aanbevolen berichten


  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Keep it Cool
Origineel bericht van: Satwatcher
Als je kaart met allebei de datums op 1 december staat dan staat hij nog in de drie weken preview modus.

Dit heb ik nu ook en moet je nog wat doen betreffende registratie o.i.d. of gaat de rest vanzelf goed ? bedoel maar dat ik na 3 weken niet ineens alles kwijt ben.


Dat hangt uiteraard af van jouw situatie.
-Is jouw kaart nieuw-dan is registratie vereist
-Is jouw kaart een vervanging van een seca2 kaart-dan is ie al geregistreerd en hoef jij niks te doen.

Dat is natuurlijk geen garantie op beeld. Tenzij CD de procedure heeft aangepast zal eerst nog je 3 weken preview worden verlengd. Je ontvanger/softcam moet de verlengpuls goed verwerken, anders geen beeld na 3 weken.
Na de verlenging wordt je kaart 'in abonnement' gezet,met opnieuw een preview. Je softcam moet deze gegevens goed naar de kaart doorgeven, anders geen beeld na ca. 4 weken.
3 weken later worden de abonnementsgegevens goed gezet, anders geen beeld na ca. 7 weken.
Daarna worden elke 10 dagen beide providerkeys aangepast
Ook die updates, inclusief provider 0=managment, moeten goed verwerkt worden, anders geen beeld na ca. 9 weken. wink



Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou bij defintief beelduitval ook wel uit willen wijken naar Ziggo maar helaas woon ik in een UPC gebied en is digitale kabel een paar geleden pas ingevoerd, en ook nog beperkt.

 

Dan heb ik dus niets meer aan de Dreambox 8000 en dat is dan toch wel een desinvestering van formaat geweest.

 

Want als ik goed ben geinformeerd werkt een Ziggo kaart wel en een UPC kaart niet in een Dreambox, toch?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wel, maar weet het ook niet zeker.

 

Je hebt geluk dat de DM8000 heel schaars is. Mischien dat je dan toch genoeg geld voor de ontvanger kan krijgen als je 'em verkoopt.

 

Maar ik denk niet dat de DM's zomaar geen beeld meer zullen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gisteren mijn CDS geactiveerd en nu zegt mijn rebox 9000HD:

 

0000 MANAGMENT : 2009-12-1

006a CANALDIGITAAL : 2009-12-1

 

Betekent dit dat ik nu tot 1 december het volle preview pakket heb? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Entitlements for card 0

.--------------------------------------------------------------.

| Provider | Expiry date | Name | Bitmap |

|----------|-------------|------------------|------------------'

| 0000 | 2009-10-10 | MANAGMENT | ---------------- |

| 006A | 2009-10-13 | CANALDIGITAAL | D800000000000000 |

|----------|-------------|------------------|------------------'

 

Gaat goedkomen dus! CCcam 2.1.1 met newcs 1.65

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: Keep it Cool
Origineel bericht van: Satwatcher
Als je kaart met allebei de datums op 1 december staat dan staat hij nog in de drie weken preview modus.

Dit heb ik nu ook en moet je nog wat doen betreffende registratie o.i.d. of gaat de rest vanzelf goed ? bedoel maar dat ik na 3 weken niet ineens alles kwijt ben.


Dat hangt uiteraard af van jouw situatie.
-Is jouw kaart nieuw-dan is registratie vereist
-Is jouw kaart een vervanging van een seca2 kaart-dan is ie al geregistreerd en hoef jij niks te doen.


Oke duidelijk het is vervanging van een SECA2 kaart dus dan wachten we gewoon af wat er komen gaat smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

het is 1 september en nog vollop beeld hier in mijn niet certified ontvanger.

 

de management datum schuift netjes elke keer 10 dagen vooruit.

 

en dat in een niet gecertificeerde ontvanger in een niet gecertificeerd module gebruik makend van een niet gecertificeerd softcam met een niet gecertificeerde versie 2.1.2

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gister de nieuwe kaart van Canaldigitaal maar eens proberen te activeren, maar tot nu blijft het beeld zwart.

 

De data's zijn wel veranderd van 01-07-2009 naar 01-12-2009, dus dan zou hij in preview mode moeten staan begrijp ik.

 

Heb ook de nieuwste cccam 2.1.12 geinstalleerd.

 

Moet ik ergens nog wat veranderen aan configs, of gewoon blijven wachten. Heb het nu in 2 verschillende dreamboxen geprobeerd.

 

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietpiet50
Heb gister de nieuwe kaart van Canaldigitaal maar eens proberen te activeren, maar tot nu blijft het beeld zwart.

De data's zijn wel veranderd van 01-07-2009 naar 01-12-2009, dus dan zou hij in preview mode moeten staan begrijp ik.

Heb ook de nieuwste cccam 2.1.12 geinstalleerd.

Moet ik ergens nog wat veranderen aan configs, of gewoon blijven wachten. Heb het nu in 2 verschillende dreamboxen geprobeerd.



Wordt bellen naar CD eerder kreeg ik de kaart ook niet aan de praat maar peview mode heb ik noooooooooooooooooit gehad.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...