Ga naar inhoud

verwachte problemen bij niet ge certifiseerde ontvangers per 1 september op komst

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil weer ff terug ontopic smile

ik heb hier een ubuntu server draaien voor LAN gebruik, valt deze valt dus ook onder een niet gecertificeerde (ontvanger?).

Kan ik hier ook problemen verwachten?

de management staat nu op op 2009-30-10.

als reader gebruik ik zon smargo usb reader.

Vu duo2 met pli

• Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: dream-on
Ik wil weer ff terug ontopic smile
ik heb hier een ubuntu server draaien voor LAN gebruik, valt deze valt dus ook onder een niet gecertificeerde (ontvanger?).
Kan ik hier ook problemen verwachten?
de management staat nu op op 2009-30-10.
als reader gebruik ik zon smargo usb reader.

Je geeft zelf de antwoorden al.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Waarom zit iedereen zich toch zo te focussen op de managament key. Dit is inderdaad een deel van seca3. Als ze het sharen willen tegengaan denk ik toch echt dat ze eerder andere zaken gaan toepassen op de kaart. Iedereen hier denkt nu als de kaart zijn management update dat sharen ook wel blijft werken.

Het zal echt een kwestie zijn van nog enkele maanden afwachten voordat hier meer duidelijkheid over is.

Ik vermoed ook mocht dit niet meer mogelijk zijn dat het tekoop forum uit zijn voegen gaat barsten wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: _Bartje_

Ik vermoed ook mocht dit niet meer mogelijk zijn dat het tekoop forum uit zijn voegen gaat barsten wink

Moet daar ook maar een Management key op. :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

zou het straks echt niet meer werken dan kunnen we verder met:

Cardservproxy ver 08.10 Dit schijnt een oplossing te zijn.

Ik weet alleen niet of dat hier besproken mag worden?

Vu duo2 met pli

Gast Stepdriver
Geplaatst:

Zouden alle kosten van de hele operatie het ook echt waard zijn en de cardsharing echt een halt toe roepen??? Of is het allemaal te doen om extra centjes??

Geplaatst:
Origineel bericht van: Stepdriver
Zouden alle kosten van de hele operatie het ook echt waard zijn en de cardsharing echt een halt toe roepen??? Of is het allemaal te doen om extra centjes??

Het was redelijk publiek bekend dat Seca2 op 1 of andere manier gekraakt was. In dit geval drong dit bericht zelfs door tot de content-providers en hebben die 'aangedrongen' op een snelle vervanging naar Seca3. Vrij vertaald: "ga naar Seca3 of je mag onze zenders niet meer doorgeven"

Dat Irdeto2 al eerder (commercieel) gehackt is weten de content providers kennelijk niet of willen ze niet weten.
Geplaatst:
Origineel bericht van: 1664
...... In dit geval drong dit bericht zelfs door tot de content-providers en hebben die 'aangedrongen' op een snelle vervanging naar Seca3. Vrij vertaald: "ga naar Seca3 of je mag onze zenders niet meer doorgeven"...

Blijkbaar geldt dit niet voor de commerciële omroepen: die blijven, omdat settopbox-abonnees (nog?) geen SECA3 kaart krijgen, achter SECA2 zitten.
Gast Stepdriver
Geplaatst:

Ik heb hier een settop pakket met seca2 waar nog steeds geen nieuwe kaart voor is ontvangen en een settop pakket welke in april is afgesloten voor de camper met een nieuwe seca3 kaart. Dus settop met seca3 is er al wel.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Stepdriver
Ik heb hier een settop pakket met seca2 waar nog steeds geen nieuwe kaart voor is ontvangen en een settop pakket welke in april is afgesloten voor de camper met een nieuwe seca3 kaart. Dus settop met seca3 is er al wel.

Absoluut. Ik heb hier ook een 2de kaart (naast het basispakket, onlangs (augustus) naar seca3) met het stb abo. Deze 2de kaart is later aangeschaft (begin dit jaar) en is ook seca3.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus

Deze 2de kaart is later aangeschaft (begin dit jaar) en is ook seca3.

Gert.

tja daar zeg je het zelf al hij is dus niet omgeruild
maar dan wil ik toch ook wel even vertellen dat mijn twee settop pakket kaartjes wel zijn omgeruild
naast mijn combie pakket kaart
blijft raar dat bij de een de kaarten wel worden omgeruild en bij de ander niet
Citaat:
Dus settop met seca3 is er al wel.

ja dat is ook wel simpel want in alle andere pakketen wat je ook neemt zit ook het settop pakket er in
het zou wat zijn heb ik een combie pakket maar kan bv rtl 4 en of 5 enz niet ontvangen en alleen met settop wel

Rienk

Geplaatst:

Het officiële standpunt van CD is, dat kaarten waar (uitsluitend) het Settobbox pakket op zit, (nog?) niet worden geruild. Uiteraard zullen na een bepaalde datum aangeschafte kaarten, ongeacht het abonnement, wel SECA3 kaarten zijn.

Geplaatst:

mensen het is doodsimpel.

CD wil de commerciele cardsharing van premium pakket (basis en hoger) remmen/stoppen. daarom voor die abos een nieuwe codering en card en voor de rest niet.

een open irdeto en seca-2 op low end pakket is geen commercieel groot probleem.

gezien de grote populatie aan chinese el-cheapo decoders aan de onderkant kan ik wel begrijpen dat cd (nog) niet besluit tot een card wissel voor die klanten.

Gast Stepdriver
Geplaatst:

De reden van de uitgestelde kaartwissel was toch de commotie over de 9,95 euro??

Geplaatst:
Origineel bericht van: 1664

Dat Irdeto2 al eerder (commercieel) gehackt is weten de content providers kennelijk niet of willen ze niet weten.

Eerlijk verbaasd het me nog steeds dat die alweer 5 maanden open ligt en er nog steeds geen aktie ondernomen is, maar wellicht is dat de volgende stap van CDS.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen