Moderator ceesv Geplaatst: 6 september 2009 Moderator Geplaatst: 6 september 2009 Origineel bericht van: ron1872 Eerlijk verbaasd het me nog steeds dat die alweer 5 maanden open ligt en er nog steeds geen aktie ondernomen is, maar wellicht is dat de volgende stap van CDS. Ik vermoed, dat men binnenkort de Irdeto kaarthouders een aanbod gaan doen voor omruil naar seca, en daarna Irdeto op de een of andere manier uitfaseert. Het lijkt erop, dat men op dit moment aan het inventariseren is hoeveel Irdeto kaartjes nog werkelijk actief zijn. Ik heb 2 Irdeto kaarten in gebruik, die ik nooit hoefde te reactiveren. In de afgelopen maand waren die kaartjes plotseling uitgeschakeld en moest ik een reactivatie puls aanvragen. Er zijn meerdere mensen, die dit ook overkomen is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 En nu weten ze precies wie zijn irdetokaart nog gebruikt! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Invertist Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Voor mijn Seca 2 kaart moest ik ook voor het eerst activering aanvragen. Zouden ze die ook gaan tellen, of was ditmaal door alle commotie/drukte vergeten oude types kaart aan het einde van de maand te verlengen?
rienk Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Origineel bericht van: Invertist Voor mijn Seca 2 kaart moest ik ook voor het eerst activering aanvragen. Zouden ze die ook gaan tellen, of was ditmaal door alle commotie/drukte vergeten oude types kaart aan het einde van de maand te verlengen? klopt ze zijn er wel meer vergeten seca2 maar dat ligt natuurlijk niet aan hun maar aan het type ontvanger of was dat alleen maar bij seca 3 zo met die flauwe rot smoesjes steeds maar je moet er wel zelf weer achter aan om het weer werkend tekrijgen Rienk
XtremeNooB Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Hier met mn topfield met AstonDual cam alleen nog beeld op ned 1,2,3 en BVN. Vanmorgen was alles er nog en nu is het over en sluiten Erg vreemd! Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok
Neptunus Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Origineel bericht van: XtremeNooB Hier met mn topfield met AstonDual cam alleen nog beeld op ned 1,2,3 en BVN. Vanmorgen was alles er nog en nu is het over en sluiten Erg vreemd! Heb je wel een nieuwe kaart? Indien ja, dan is er iets anders aan de hand. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Golfdiesel Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Origineel bericht van: Stepdriver De reden van de uitgestelde kaartwissel was toch de commotie over de 9,95 euro?? Bij mij zat de brief met het voorstel om 9,95 te betalen er niet bij, ze zijn dus gestopt met het vragen van de "vrijwillige" bijdrage van 9,95. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
radio man Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Is je Topfield wel gecertificeerd? Ik ben natuurlijk heel blij dat mijn TF7700 inmiddels goedgekeurd is. Want anders had ik er vast niet meer naar mogen kijken...
Donkeyman Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 Mijn Topfield 5000 Masterpiece doet het nog steeds prima met de Aston 1.07. Zijn er soms andere Topfield/Aston gebruikers die wel problemen ondervinden? VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen