Ga naar inhoud

Alweer een toptalent in Britain got talent

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bijna niet te geloven, waar toveren ze toch iedere keer vandaan...

kijk maar op joeptjoep

Waar zijn toch de onze confused

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Geplaatst:

is inderdaad wel een talent, maar is wel al oud nieuws

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Geplaatst:
Origineel bericht van: Terror
is inderdaad wel een talent, maar is wel al oud nieuws

Daar wilde ik ook mee beginnen maar dan nog even de aanvulling
dat deze topartiest in spé, in combinatie met de crew die hem
moet beoordelen mij veelal weer ontroerd hoe goed iemand kan zijn
in combinatie met hoe het gepresenteerd wordt.

Kortom, top.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Het is zeker een natuurtalent, lijkt me sterk dat hij niet wint

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Geplaatst:

Vorige week zaterdag heb ik dit waanzinnige optreden gezien bij ITV samen met m'n vrouw. Ik heb haar wel 5 keer aangekeken van WAUW. Echt een superoptreden. Dat overgooien met die microfoon op de maat van de muziek moesten we echt om lachen. Z'n hele optreden, uitstraling, charisma, zeg dus maar x-factor ;), klopte. Kan niet wachten tot morgenavond wat er weer langs gaat komen.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Daveys
Vorige week zaterdag heb ik dit waanzinnige optreden gezien bij ITV samen met m'n vrouw. Ik heb haar wel 5 keer aangekeken van WAUW. Echt een superoptreden. Dat overgooien met die microfoon op de maat van de muziek moesten we echt om lachen. Z'n hele optreden, uitstraling, charisma, zeg dus maar x-factor ;), klopte. Kan niet wachten tot morgenavond wat er weer langs gaat komen.

Wij hadden precies hetzelfde thuis! Het was echt schitterend. Morgen hopelijk weer een mooie uitzending. laugh
Geplaatst:

geweldig. heb met een grote glimlach zitten kijken.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

Er is er maar één die dat nummer echt goed kan brengen.

En dat is Joe Cocker

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:
Origineel bericht van: leo1949
En dat is Joe Cocker

Hmmmm, moet toch zeggen dat dit nummer, naast zijn fantastische stem, heel goed gebracht werd. Heb het opa Joe nog nooit zo zien doen wink

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:
En dat is Joe Cocker

Dat was vroeger, nu kan op joe dat ook niet meer, heb hem enkele jaren geleden gezien en hij stond als een stuk hout op de planken terwijl James brown op zeer hoge leeftijd nog iedereen even voordeed hoe het moest.....

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Geplaatst:
En dat is Joe Cocker

Zo is dat smile
En nummer 2 achter Joe Cocker zijn is heus geen schande.

is 33 jaar na zijn Woodstock optreden nog steeds verbazingwekkend goed.
Geplaatst:
Origineel bericht van: edbe
daar in UK hebben ze betere talenten en echte talenten dan hier :D

Talent is er zat in Nederland maar als je in hier maar wat uit de band springt word er al snel gezegd dat je maar gewoon moet doen. In de UK, en zeker in de US, is dat toch iets anders wink. "Over the top" word daar als leuk beschouwt i.p.v. irritant. Dat maakt in de performance al een heel groot verschil. Daarnaast is in je moedertaal zingen makkelijker en kan je daardoor de emotie van het nummer beter weergeven.

Goed voorbeeld is de jaren 60 waarin we toch heel wat bands hadden die wereldhits hebben gescoord. Alles kon en mocht in die tijd en dat was ook het geval in Nederland. Denk bijvoorbeeld maar aan de Golden Earing, George Baker, etc.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen