Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mja, ik wacht het nog ff af... sick ze zeggen minimaal 2 maanden

ik verwacht dat ik vannacht of morgen wel een goede puls krijg, zoals het 'normaal' werkt nu.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

• Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

...ik heb nog steeds beeld... cool

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

het is 1 september en nog steeds beeld hier in mijn niet certified ontvanger. management netjes 10 dagen vooruit ten opzichte van 10 dagen geleden smile

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Geplaatst:

Ook ik heb op 1-9 gewoon nog beeld, maar de datum op mijn CD kaart staat nog op 30-9. Ik moet op mijn 8000 met Milo en CCcam 2.1.2 de kaart iedere maand handmatig heractiveren. Dan wordt de datum wel aangepast.

Staat er dan iets verkeerd in mijn CCcam.cfg?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Volgens mij heeft Canal Digitaal niets veranderd nog....

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

Hier bij cd Noorwegen sturen ze geen entitlemnts voor het HD pakket meer mee (laatste update hd pakket einde juni, nu dus zwart beeld)als je niet geregistreerd staat met een goedgekeurde ontvanger, de kaart werkt en opdateert nog wel met de dm (voor diegenen die een hdbox van cd Noorwegen hebben en ook op de gewone sd kanalen) maar de geruchten zijn erg sterk dat ze binnen afzienlijke tijd de kaart gaan pairen aan een goedgekeurde box. (zoals bijvoorbeeld Viasat al jaren doet, hier werken de HD kanalen ook niet op de dm)

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Geplaatst:

Zolang ze nog niet volledig naar Seca3 om zijn verwacht ik ook nog geen problemen. Pas als er geen Seca2 EMM's en ECM's meer zijn kunnen ze de codering steviger aanpakken en dan is de kans op beelduitval best wel reëel. Ze hoeven maar een tot nu toe ongebruikte nano aan te zetten en al het niet gecertificeerde spul staat op zwart. Of dat lang duurt is weer een ander verhaal...

Ik heb dus voor het 'bad case scenario' altijd een CDS CI paraat...

Geplaatst:

Anders zou je dat nano probleem tijdelijk op kunnen vangen door om de 10 dagen je kaart in een goedgekeurde doos op te waarderen?

..en natuurlijk je blokker aan te zetten in je emu..

Geplaatst:

Ik heb nog steeds beeld op beide boxen met full abbo...

Ondertussen heb ik wel al leuke aanbiedingen van andere providers als Ziggo en Chello bij elkaar geschraapt voor het geval het niet meer wil met de dreamboxen..

Geplaatst:
Origineel bericht van: drz
Ondertussen heb ik wel al leuke aanbiedingen van andere providers als Ziggo en Chello bij elkaar geschraapt voor het geval het niet meer wil met de dreamboxen..

volgens mij spreek jeje hier meerdere malen tegen in 1 zin wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Nou, ik begin het geduvel met Canal Digitaal een beetje zat te worden.

Er verdwijnen steeds meer leuke kanalen en je krijgt er bagger voor terug.

NU were dat gedonder met kaarten en coderngen, dat ik eigenlijk stiekem aan het kijken ben naar een alternatief.

Wat nu als de dreamboxen niet meer gaan werken?

Je kunt op je vingers natellen dat er een onplezierige tijd aankomt doordat het kat en muis spelletje weer oplaait.

Ik heb geen zin om een dag of wat zonder tv te zitten en wachten tot een slimmerik een oplossing heeft bedacht.

Een goedgekeurde ontvanger zie ik ook niet zitten, dus dan ga ik vooruit denken.

Reken maar uit, 2x een volledig abonnement per maand en geen zekerheid op een werkend systeem.

Ze kunnen van mij het dak op en meedoen met een cardshare of ander systeem zie ik niet zo zitten..

Maar goed, zover zijn we nog niet, eerst maar eens afwachte nwat voor grappen er gaan komen.... Dat er iets gaat gebeuren is zeker, de vraag is alleen, wanneer....

Geplaatst:

Bij de buren is het gras niks groener hoor.

CD is volgens mij nog altijd de goedkoopste aanbieder, in maandlasten, en voor zover ik weet zijn ook hun toppakketten een stuk goedkoper dan bij de kabel.

Bij de digitale kabel wordt je ook opgescheept met smartcards en hun officiele "ondersteunde" kijkdozen. Ziggo probeert je te zelfs naaien met de duivelse CI+ CAM.

Op de kabel worden de programma's er ook heus niet beter van. Geeft mij dan maar de schotel - dan heb ik ook bagger, maar wel 3000 zenders met bagger!

Geplaatst:

CD gecertificeerde ontvangers betekent gewoon dat CD daar ook financieel beter van wordt. Dat lijkt verdacht veel op koppelverkoop.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Bij de buren is het gras niks groener hoor.

CD is volgens mij nog altijd de goedkoopste aanbieder, in maandlasten, en voor zover ik weet zijn ook hun toppakketten een stuk goedkoper dan bij de kabel.

Bij de digitale kabel wordt je ook opgescheept met smartcards en hun officiele "ondersteunde" kijkdozen. Ziggo probeert je te zelfs naaien met de duivelse CI+ CAM.

Op de kabel worden de programma's er ook heus niet beter van. Geeft mij dan maar de schotel - dan heb ik ook bagger, maar wel 3000 zenders met bagger!

Mee eens, alleen jammer dat ondanks die 3000 zenders het Nederlandse boeket niet compleet is.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen