sallander Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Hallo, al eens een oproepje gedaan voor een jtag. Is niks geworden, zie het niet zitten om er zelf een te bakken. Mijn vraag: is dit een jtag die ik kan gebruiken voor een poneer. JTAG Programmer Circuit Board Tester JTAG20 Cable Debug Plaatje toevoegen lukte niet euro of 8 kost deze. Zo niet, waar moet ik op letten? Groet uit een nat Salland. Sallander.
34211 Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Sallander, Ben je al wat wijzer geworden m.b.t de J-Tag,ik zoek er namelijk ook ene,of een duidelijke uitleg hoe er één te maken.. Groeten, Peter.. Email: lammertink01@hotmail.com
klinkie Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 heb evt nog wel printjes(zonder onderdelen) als er intresse in is........ dat zeg ik ..............linux
sallander Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Klinkie, bedankt voor je aanbod. Heb deze pioneer doorgeschoven, dus geen jtag meer nodig. Reden hiervoor is dan ook de jtag. Groet en dank voor reactie. Dit uit een winters Salland.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen