humblebee Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik heb al een poos een bootmenu met vista en Windows XP (Windows XP heb ik er later opgezet omdat bepaalde programma's niet met Vista werken). Nu heb ik de harde schijf met nog een partitie uitgebreid. Nu heb ik in totaal 3 harde schijven. Op de derde wou ik nu Windows 7 zetten. Dus deze op de derde harde schijf zetten. Als hij de eerste keer weer opstart komt hij met een bootmenu met Windows7 en Vista. Darna gaat hij wat met registers doen en nog wat andere dingen. Als hij dan nog een laatste keer wil opstarten komt hij weer met de opstartmenu met Vista en XP. Hoe kan dit, en hoe kan ik dit bootmenu aanpassen. En met welke file start Windows7 eigenlijk op?
humblebee Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik heb nog even geprobeerd met systeemeigenschappen - opstart instellingen. Hierin staan de keuzes van Vista en Windows 7, en de tijd die daarbij hoort. Maar hier start hij dus niet mee op. Kan het opstartmenu nog ergens anders wegkomen?
Poetsdoekje Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Origineel bericht van: humblebee Ik heb nog even geprobeerd met systeemeigenschappen - opstart instellingen. Hierin staan de keuzes van Vista en Windows 7, en de tijd die daarbij hoort. Maar hier start hij dus niet mee op. Kan het opstartmenu nog ergens anders wegkomen? Ik heb ook eens zoiets gehad, maar net andersom Ome Merde heeft mij de optie aangegeven om vistabootpro te downen. Met Vistabootpro kun je bootmenu eenvoudig aanpassen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
humblebee Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2009 Die had ik er ook al op, maar ook deze geeft hetzelfde aan als bij de opstart instellingen in Vista. Maar het rare is dat hij niet met deze opstartmenu komt. Hij moet het dus ergens anders weg halen. Ik moet wel zeggen dat ik een poosje geleden de windows.old in de XP harde schijf heb weggegooid. Toen kwam het systeem met een bootfout. Hij kon helemaal niet meer opstarten. Toen heb ik met de herstelCD van deze PC de bootmenu weer terug gekregen. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft.
Sjattuh Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 kijk eens in je boot.ini op C: Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen