Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Profisound
Geplaatst:

Heeft iemand al een idee wanneer de laser tv's in de winkel komen? Ik kan haast niet wachten om het van dichtbij mee te maken, het schijnt ZO verschrikkelijk mooi te zijn.

laser-tv.jpg

Geplaatst:

eens googlen?

ik hoor daar al 5 jaar over....

A: Mitsubishi will introduce both 65" and 73" screen sizes. The 65" Diamond will be introduced in the 3rd Quarter of this year (2008), with the 73" Diamond to follow.

The 65-inch Mitsubishi LaserVue will retail for $6,999 (about 4,887 Euro's) & starts shipping at the end of September (2008) to Mitsubishi's Select Diamond retailers in the US. The rest of the world will follow at the end of October.

augustus 2009

Back in July the price for the still unique Mitsubishi Laser TV LaserVue dropped for the first time since introduction by $500. Now Amazon and other retailers offer the Mitsubishi L65A90 65-Inch LaserVue HDTV for only $5,999 cutting a cool $1,000 off the price.

The first Mitsubishi Laser TV went on sale in November of last year. Is it time for a new Laser TV generation? We did not even get the larger brother of the L65A90 yet.

I am not sure what Mitsubishi's plans are with their Laser TV series. I wish they would push it a bit more aggressively and offer different sizes. The 65 inch LaserVue would fit on my wall, but will it on yours?

Ik denk dat de lasertv alleen voor de US-market is. waarschijnlijk kijken ze daar of het aanslaat. De technologie is waarschijnlijk ook nog niet rijp genoeg voor massaproductie...ik zou er in elk geval geen kopen....(de eerste jaren niet)

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Geplaatst:
Origineel bericht van: Profisound
Heeft iemand al een idee wanneer de laser tv's in de winkel komen? Ik kan haast niet wachten om het van dichtbij mee te maken, het schijnt ZO verschrikkelijk mooi te zijn.

laser-tv.jpg

Weet niet of je dat weet maar laser steekt achteraan zo'n 30 cm uitsick.
Geplaatst:

Ik zou zeggen ga naar de IFA in Berlijn van 4 t/m 9 sep.daar kun je het nieuwste van het nieuwste zien,trek hier wel meerdere dagen voor uit,want het is gianties groot.Ik ga er vrijdag heen,en kom do weer terug.

Gast Profisound
Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
10,6 inch volgens de aangeleverde weblink

Dat neem ik graag op de koop toe, de plasma en lcd tv's vindt ik nog steeds helemaal nix,
en dan bedoel ik de zwartwaardes, die zijn naar mijn idee nog steeds beneden pijl.

Ik heb zelf een crt projector hangen hier, je weet wel zo'n ouwe bak met drie buizen er in,
en als je ziet wat een beeld die dingen geven! shocked

Aangezien Laser tv volgens het zelfde concept werkt (ook met drie kleuren maar dan velen malen scherper met laser natuurlijk, en een veel hogere resolutie) ben ik razend benieuwd!

projection_laser.jpg
Gast Profisound
Geplaatst:
Origineel bericht van: columbo
Ik zou zeggen ga naar de IFA in Berlijn van 4 t/m 9 sep.daar kun je het nieuwste van het nieuwste zien,trek hier wel meerdere dagen voor uit,want het is gianties groot.Ik ga er vrijdag heen,en kom do weer terug.

Als ik er de tijd voor zou hebben zou ik zeker gaan, lijkt me echt SUPER om er een keer heen te gaan,
helaas zijn mijn vakantiedagen al op! cry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen