Gast sattaz Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: DVD Nieuwe registraties worden op dit moment niet geaccepteerd. Misschien wil men het feestje uitstellen totdat iedereen terug is van vakantie? Of totdat Ome Merde 30.000 postings heeft gehaald?!
Moderator ceesv Geplaatst: 3 september 2009 Moderator Geplaatst: 3 september 2009 Ik heb lid nr. 20.000 gevonden, Het is Mmmm (Lid #20000) Lid Geregistreerd op: 04/02/05 10:33 Laatst Online: 04/05/09 21:40 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Digipaps Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Origineel bericht van: Ome Merde het is dan ook een topper, die merde merDe Geef me een tijltje ... digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Poetsdoekje Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Citaat: tijltje Teiltje TEIL oftewel Wastobbe De uitdrukking "Mag ik een teiltje?" is een opmerking waarmee mensen reageren op uitspraken om aan te geven dat men die uitspraken walgelijk vindt. (volgens wikipedia) En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Elwin Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Origineel bericht van: ceesv Ik heb lid nr. 20.000 gevonden, Het is Mmmm (Lid #20000) Lid Geregistreerd op: 04/02/05 10:33 Laatst Online: 04/05/09 21:40 Gefeliciteerd Mmmm met het 20.000ste lid zijn! Hij heeft al gelijk zijn eigen . (Sorry, heel flauw)
Ron Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Citaat: Misschien wil men het feestje uitstellen totdat iedereen terug is van vakantie Ik ben net terug dus het feest kan beginnen :-)) Sat4all heeft overigens al meerdere keren 20.000 leden gehad want we ruimen de database met enige regelmaat op en dan gaan er weer een hoop accounts de vuilnisbak in. Ron
Satraver Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Misschien wil men het feestje uitstellen totdat iedereen terug is van vakantie? Of totdat Ome Merde 30.000 postings heeft gehaald?! Of om het nog langer uit te stellen totdat Merde eindelijk iets zinnigs post xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2
Con Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 De huidige terughoudendheid zal waarschijnlijk te maken hebben dat iedereen de twintigduizendste wil zijn, al is het alleen maar voor de virtuele taart en wat Sat4all wellicht nog meer in petto heeft. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
wian Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Hiep hiep.... hoera! Hoeveel jaar bestaat sat4all eigenlijk? hobby4all
pukje Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Origineel bericht van: wian Hiep hiep.... hoera! Hoeveel jaar bestaat sat4all eigenlijk? volgens whois Registrar of Record: Easyspace Ltd. Record last updated on 11-Mar-2009. Record expires on 26-Mar-2011. Record created on 26-Mar-2000. dus maart 2000
Con Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Dit is hem dan, nummer 20.000: cb00816 Sat4all, van harte met het bereikte resultaat. Echt, lijkt mij een gouden stempel op hetgeen jullie allemaal een bijdrage aan hebben geleverd, chappoo??, hoe je dat ook schrijft. PS ik hoop dat de virtuele taart wat minder stoffig smaakt dan anders. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 september 2009 Moderator Geplaatst: 5 september 2009 Origineel bericht van: Con PS ik hoop dat de virtuele taart wat minder stoffig smaakt dan anders. HG CC Ome Merde heeft dit maal slagroom gekocht bij ***Geen Reklame***. En dat proef je! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Bigfoot Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Daarvoor heette het TeeBee's board of zoiets
Ron Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Dat klopt inderdaad. Dat was ook nog voor mijn tijd als aktief poster, maar ik heb er wel eens gelezen. Als ik me goed herrinner was dat board toen zwart met geel of zoiets. In ieder geval onaangenaam donker. Sat4all bestaat nu bijna 10 jaar en daarmee is het met zekerheid het langst bestaande succesvolle satelliet messageboard. Mede dankzij jullie natuurlijk. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen