Ga naar inhoud


wanneer nu eens 4 eredivisie kanalen?????????


NailZ

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: tajvdz
ja neem dan gewoon bij canal digitaal een familiepakket en meem sport1 en eredivisie live via de kabel. 15 euro per maand voor 10 zenders.

Ik weet niet welke kabel er daar ligt maar als je hier Sport 1 en Eredivisie Live wilt, via de kabel (Ziggo) betaal je bijna 30 Euro per maand.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: tajvdz
Origineel bericht van: hugogertie
Ik heb nu eredivisie live en zou ook graag sport 1 willen hebben maar doe dit bewust niet vanwege de de kanaal/pakketindeling. mad
Ik wil wel voor sport 1 betalen maar geen 20 euries per maand schokken voor 1,5 kanaal terwijl de kabel 8 kanalen kan bieden.
Dus 20 euro gedeeld door 8 maal 1,5 kanalen zou dus de prijs per maand moeten zijn 3.75 eurie per maand. ;)Dan heb ik nog niet eens over sport1 HD. crazy
Film 1, 2 en 3 mogen ze dan in een appart pakket proppen.


ja neem dan gewoon bij canal digitaal een familiepakket en meem sport1 en eredivisie live via de kabel. 15 euro per maand voor 10 zenders.


Kabel heb ik niet meer daar ben ik gelukkig van af kabel was hier erg slecht beeld zeer matig.
Ik heb zelf apparatuur om deze metingen te doen en heb toen nog @home nu Ziggo hier gehad en dan schermen ze met signaalsterkte. Ja die was goed met hun meetapparatuur maar toen ik naar de certificering van de annalyser vroeg bleek dat die van 13 jaar geleden was...... cry
Met onze meetapparatuur kwam de waarheid aan het licht en toen was er niemand thuis..... mad
Dan rest er maar 1 ding opzeggen en afscheid nemen van dit bedrijf.
Nu CanalDigitaal ook aan het rotzooien is met pakketten zou het voor iedereen beter zijn als Europa eens wakker werd en ik ook een abbo bij Sky etc. kan afsluiten op een legale manier maar ja we zijn 1 Europa maar dan in eens niet meer ???!!! confused

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie

Ik heb zelf apparatuur om deze metingen te doen en heb toen nog @home nu Ziggo hier gehad en dan schermen ze met signaalsterkte. Ja die was goed met hun meetapparatuur maar toen ik naar de certificering van de annalyser vroeg bleek dat die van 13 jaar geleden was...... cry
Met onze meetapparatuur kwam de waarheid aan het licht en toen was er niemand thuis..... mad
Dan rest er maar 1 ding opzeggen en afscheid nemen van dit bedrijf.

Je had natuurlijk ook kunnen vragen of ze wat an de signaalsterkte konden doen. Hoewel een te sterk signaal op de kabel net zo slecht is als een te zwak.... ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Signaalsterkte was precies voldoende in de meterkast maar wanneer je er 2 televisies aan knoopte natuurlijk te zwak.

Ik had ook geen klachten over de signaalsterkte dit was dmv mooie regelbare hirschman verstekers opgelost maar er zat veel ruis in het beeld en dit werd alleen zichtbaar als je het contrast op de meetonvanger open zette. Die meter die ze bij hadden had een pijp die al lang vervangen had moeten worden dus niets was daarop zichtbaar bovendien was het ook nog eens zwart wit maar de waardes die dat ding aangaf was volgens die gasten de juiste waarde tot dat ik onze meter pakte.......

Heb ons rapport nog uitgedraait en opgestuurd maar daar ging @home niet op in het was in orde en als ik nog eens een monteur liet komen zou ik de rekening krijgen wat moet je dan.....gewoon oprotten dus. Later heeft iemand dezelfde problemen gehad maar die pakte het harder aan en hielp de straatkast om zeep......

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat over analoog beeld toen nog. Heb al jaren schotel dus.

Ben nu een 1,5 jaar geleden verhuist maar hier staat nog steeds signaal op de kabel. Ziggo heeft al een paar maal gebeld en brieven gestuurd met de mededeling dat ze de boel gaan afsluiten als ik niet reageer maar er wordt niets afgesloten.

Ik zou dus nog op de kabel kunnen maar.......niet voor Sport1 Eredivisie live kijk ik nu op de Schotel en het is jammer dat 3 en 4 niet wordt doorgegeven maar de prijs is ook lager als op de kabel.

Ik heb ook het vermoeden dat wanneer 3 en 4 worden doorgegeven de prijs bij CanalDigitaal omhoog gaat voor Eredivisie live.

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij UPC kost eredivisie € 9,95 per maand

 

En dan krijg je:

4 kanalen met alle live wedstrijden

Voor- en nabeschouwingen, samenvattingen, talkshows en actueel voetbalnieuws

Gratis toegang tot Wedstrijd Gemist

 

Dus het is helemaal niet duurder maar je krijgt wel meer als 2x zoveel!

 

En voor mensen die zeggen jamaar de kabel kost ook 16 euro bla bla

 

Wat is de afschrijving op je satelliet set... precies dat is ook zo'n 13 euro per maand.

Daarnaast een CDS basis pakket a € 10

Dan ben je bij CDS ook een euro of 33 kwijt...

 

Dan is de kabel 3 euro duurder maar daar staat tegenover dat je wel veel betere kwaliteit krijgt en zenders die CDS niet doorgeeft, ook heb je geen last van gedeelde zenders.

 

Ik betaal liever 3 euro meer en ga voor het laatste.

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...